Wie durft? 2 artsen staan pal achter MMS!


De laatste dagen is er weer een hoop kritiek op deze blog geplaatst van mensen die denken dat ik commerciele belangen heb bij MMS of dat ik de lezer probeer te vergiftigen. Ik ben daarom nog maar eens op zoek gegaan naar mensen die wel de autoriteit hebben om iets te zeggen over MMS.  Zie daarom hier de video van Dr. John Humiston die uitleg geeft waarom MMS of Cloordioxide voor het lichaam niet toxisch is:

en Dr. Thomas Lee Hesselink die als arts en microbioloog op zijn site uitlegt hoe het immuunsysteem zelf gebruik maakt van alle soorten zuurstof  (O, O2, O3, H2O2, HClO) en hoe dit werkt tegen parasieten, virussen, bacteriene etc..

Zelfs hoe een antibiotica resistentie kan worden opgelost door oxidatie! Lezen dus!

http://bioredox.mysite.com/CLOXhtml/CLOXilus.htm

3 gedachten over “Wie durft? 2 artsen staan pal achter MMS!

  1. Reeds veertig jaar geleden gebruikten wij gewoon dikke chloor,een grote eetlepel op 10 liter water,om een zeer besmettelijke en dodelijke ziekte
    bij de kippen te bestrijden.Cocsidiosus.Gaf zeer snel een zeer goed resultaat. Binnen 3 dagen geen problemen meer.Beter dan de bestaande en peperdure medicatie.Zag het programma Radar en dacht gelijk:mevr Hertsenberg moet weer scoren.Journalistiek van de laagste plank.Duldt geen tegenspraak.

    1. Beste Jac,
      Het is grappig dat je dit noemt, wanneer ik er niet uitkom in mijn research bij mensen, zoek ik regelmatig eens op vergelijkbare symtomen bij dieren of dierziekten… en dan worden er worderbaarlijk simpele verkaringen gegeven voor allerhande zaken en ook oplossingen! Zoals die jij nu noemt met de kippen! Fantastisch! dank voor je bijdragen!

  2. Bekijk deze video van Dr. Russell-Blaylock een kundige en wmb onverdachte (idzv -commercieel- belang) visie die de achterliggende motieven beschrijft op gevestigde medische praktijken

Plaats een reactie