MMS: Medicijn or Vergif?


MMS. Er is al heel veel over gezegd en geschreven. Maar helaas niet altijd in positieve zin. Alle bijzondere resultaten van zelfonderzoek en de duizenden getuigenissen van individuele gebruikers ten spijt, hebben we ook moeten vaststellen dat MMS en diegenen die het gebruiken, produceren en distribueren, waaronder Linda (gebruiker) en ikzelf, soms in een kwaad daglicht zijn gesteld.

Om gebruikers en producenten van MMS bescherming te bieden werd enige jaren geleden de Genesis II Church for Health & Healing opgericht. Inmiddels telt die beweging wereldwijd zo’n 1500 leden (allen ministers of health, mensen die een online mms workshop hebben gevolgd) en een 30 tal vestigingen in 8 landen. Onlangs schreef ik de eerste vestiging van Nederland in bij de kamer van koophandel. De Genesis II Church for Health & Healing Nederland is daarmee een feit en tevens de eerste vestiging van het genootschap in Europa. MMS protocols kunnen hier verkregen worden middels een donatie. MMS kopen geschiedt nog steeds via Natufarm.

Voor wie interesse heeft in MMS en een uurtje tijd over heeft om naar een bijzonder informatieve video te kijken, is dit verslag een must see. Voor iedereen die wil weten wat MMS is, wat het doet, wat er speelt en wie de spelers zijn, zie hier de presentatie van Teresa Forcades, een Harvard geschoolde, radicale Benedictijnse Catelaanse Non, opgenomen tijdens een druk bezocht MMS congres in Barcelona eerder dit jaar.

Groet,
Steven Soeten
Medewerker aan Linda’s blog.

Onderstaand zie je hoe je eventueel de knop ondertiteling kunt kiezen.
Schermafbeelding 2015-06-24 om 16.35.59

7 thoughts on “MMS: Medicijn or Vergif?

  1. Beste,
    Misschien een iets wat vreemde reactie maar laat de kanker in uw lijf voor wat het is , mijn gevoel zegt dat u teveel nadenkt waardoor u uw lijft niet de kans geeft om te rusten. Leef uw leven de kanker is enkel bijzaak, Stop met uw obssesief gedrag in het zoeken maar geniet van wat het leven u te bieden heeft , zoek niet in oplossingen maar in de rust

    Anoniem

  2. Ik zie de engelse vertaling direct. Maar indien niet zichtbaar kan je die zelf instellen. Bekijk de video daartoe eventueel op youtube en klik op de vertaling knop. Ik zal een screenprint toevoegen aan het bericht.

  3. Ik gebruik mms nu 1,5 jaar. ik heb uitgezaaide nierkanker naar longen en bijnier. Inmiddels zijn mijn longen schoon en is de kanker gereduceerd met 85% Ik gebruik het naast de reguliere medicijnen. Het werkt ontgiftend en weerstand verhogend

  4. Ik heb een tijd MMS gebruikt, kon er op gegeven moment gewoon niet meer tegen, teveel associatie met bleekmiddel waardoor ik elke keer moest kokhalzen.
    Ik weet dan ook niet of het mij geholpen heeft in het proces van natuurlijke behadeling tegen de kanker in mijn lichaam.

    1. Associatie met bleekmiddel werkt psychisch natuurlijk niet erg bevorderlijk🙂 Vieze smaak, Misselijkheid, braken, herxheimer reacties, diarree, dit zijn omstandigheden die ik af en toe waarneem bij mezelf en clienten. In dat geval halveer je de dosering iedere dag opnieuw zolang die klachten aanhouden. Waar ik mensen ken wiens tolerantie is opgebouwd tot 50 meer druppels per dag, ligt mijn eigen niveau op niet meer dan 1 druppel per uur. Dat toont aan dat geen enkel lichaam, geen enkele situatie of omstandigheid gelijk is. Je kunt dan ook bij aanvang het beste beginnen met 1 druppel per keer verdeeld over 8 innames per dag en een paar dagen de tijd nemen om je lichaam te laten wennen aan het middel en de reacties die ontstaan. MMS protocols zijn geen 100 meter hardlopen, eerder een marathon die een goede verdeling van energie vereist.

  5. Hoi heel mooi,
    Ben ook erg geïnteresseerd maar versta geen Spaans.
    Produceer mms zelf ook, evenals de CDS, heb er goede ervaringen mee. Al een jaar of 4.
    Vr. Gr.
    Louis

  6. Voor mij is MMS een belangrijke’ schoonmaker’ voor mijn lichaam, zonder zal mijn lichaam sneller volraken met afvalstoffen waardoor er vele klachten ontstaan doordat ik intolerantie heb voor gluten, koemelk, eiwitten en E hulpstoffen.

Geef een reactie

