Wil je weten wat kanker is?


Lieve mensen!

Ik wil jullie graag attenderen op mijn nieuwe website lindawoudstra.nl! Hier heb ik een artikel gepubliceerd, waarin ik uit de doeken doe wat kanker is! Klik hier

Op mijn blog, http://www.mijnstrijdtegenkanker.wordpress.com wil ik met mensen contact houden over alles wat wij zoal tegenkomen in de media en door eigen onderzoek. Discussieer mee! En zet je commentaren onder de artikelen erbij! Zo kan iedereen meelezen en leren van de ervaring van anderen. Dat is ook de plek waar je moet zijn als je voor mij een vraag hebt over supplementen of mijn mening wilt horen over een bepaalde anti-kanker therapie. Op de nieuwe site is daarvoor geen ruimte en ga ik met mensen die daar aan toe zijn, de diepte in via coaching. Daar publiceer ik mijn visie en hypothese op kanker en heb ik een heel bewuste keus gemaakt voor 1 aanpak. Die aanpak, steunt op twee elementen:

  1. Stress en trauma reductie
  2. en het ketonisch dieet

Dit is voor mij, na alle omzwervingen, de enige weg die ik nu nog loop op het pad naar genezing.

Ik heb 9 jaar gestudeerd op de vraag, wat is kanker? Sinds ik in 2008 het ziekenhuis opbelde, de dag voor mijn bestraling zou beginnen, en hen mededeelde; “ik stel mijn behandeling uit en ga eerst uitzoeken wat kanker is. En wanneer ik het weet kom ik misschien nog eens terug.” Ik ben nooit meer terug geweest, voor de bestraling en chemo. Ik ben enorm blij dat ik dat nooit heb gedaan, want daardoor denk ik dat ik nog leef en in ieder geval mijn borst nog heb!

Ik heb onafgebroken gezocht naar informatie en inzichten die mij verder zouden brengen. Hoe kanker in het lichaam ontstaat en wat de reden ervoor zou kunnen zijn? Ik geloofde al heel snel dat ik het mezelf had aangedaan. Zij het onbewust en dat het lichaam niet mijn vijand is, maar mij in leven probeert te houden! Hoe, had ik nog geen idee van. Hoe had ik het in godsnaam voor elkaar gekregen om kanker te maken in mijn lichaam??? Wilde ik dood? Ik moet gek geweest zijn als ik dat wilde. En terugkijkend was ik dat ook een beetje. Gek, van stress en moeten!

Als kanker een oplossing is van het lichaam, dan moeten we iedereen op min of meer dezelfde wijze kunnen genezen.

De zoektocht heeft me langs allerlei alternatieve therapieën gebracht van MMS tot zwarte zalf. Geen van de therapieën bracht mij ooit tot het punt van genezing. Je kunt het hier allemaal lezen op de blog. Diep in mij bleef mijn stem maar zeggen, het is stress. Maar ik vond de samenhang maar niet. Elke wending die mijn onderzoek nam van de 5 biologische wetten van Hamer naar Raymedy waar met licht, elektrische en magnetische signalen de energiebanen van het lichaam worden beinvloed volgens oude Chinese inzichten, naar een revolutionaire lichttherapie van Wim Huppes en Lothar Hirneise. Ik bleef steeds met onopgeloste puzzelstukje achter, waardoor de twijfel bleef knagen en ik wel door moest blijven zoeken. Wat mij dreef?

Als kanker een oplossing is van het lichaam, dan moeten we iedereen op min of meer dezelfde wijze kunnen genezen. Dan kunnen er wat individuele verschillen zijn in de oorzaak van stress en de conditie van het lichaam wat betreft het tekort aan bouwstoffen of stapeling van gifstoffen, maar dat zijn dan kleine en oplosbare probleempjes. Als we snappen hoe het werkt dan moeten we 80% van de mensen met die aanpak kunnen genezen. De 20% die overblijft, vindt te laat de juiste hulp, wil niet veranderen of wil zelf niet meer leven.

Dit is nog steeds mijn doel! Een oplossing vinden voor het behandelen van kanker die bij 80% van de mensen aanslaat! Dat betekent dat ze blijven leven. Misschien hebben ze dan nog een tumor ergens of misschien gaat hij helemaal weg, dat is eigenlijk net zo onbelangrijk als een moedervlek op je huid die wel of niet weg gaat. Het punt is, als het niet meer levensbedreigend is, dan kun je gewoon door met je leven!

Ik denk dat ik al genezen was als ik de wond niet had gemaakt!!

Op dit moment heb ik nog kanker. Mijn tumor is zichtbaar via een open wond op mijn borst. Ik heb een open wond omdat ik met zwarte zalf aan de gang ben gegaan en dat raad ik bij deze iedereen af!!! Ik denk dat ik al genezen was als ik de wond niet had gemaakt!! Maar daardoor kan ik wel naar binnen kijken en gewoon zien wat kanker is. Ieder nadeel heeft zijn voordeel! Ik zal jullie de akelige foto’s besparen, maar zal er nog een artikel over schrijven op mijn nieuwe site. De tumor zit nu duidelijk in de afbraak fase. De haarvaten die de tumor voeden bloeden en breken af. Er vallen kuilen en gaten in. De tumoren in mijn lymfe klieren zijn de afmeting van een knikker en worden niet meer zo groot. Soms waren ze zo groot als een citroen. Ze wegen nog steeds mee met de activiteit in de tumor, maar ze blijven veel kleiner.

Ik durf het daarom nu wel aan om mijn hypothese wat kanker is met jullie te delen! Ik heb daarvoor een artikel ‘Wat is kanker‘ geschreven dat je op mijn nieuwe website kunt lezen! Mocht je advies nodig hebben van mij dan kun je een coachingsafspraak met me maken. Ik krijg teveel aanvragen per mail om alles te beantwoorden en zal daarom artikelen schrijven en vlogs gaan plaatsen op mijn nieuwe website, die antwoord geven op al die vragen of naar de juiste bronnen kan doorverwijzen.

Deze blog is dus voor de discussie!

Hopelijk helpt dit veel mensen hun weg te vinden in het oerwoud aan informatie!

Wil je een afspraak met mij maken? Klik dan hier

Liefs Linda

 

26 thoughts on “Wil je weten wat kanker is?

  1. Wanneer je de oorzaak van een biologische verandering in jouw lichaam kunt duiden, heb je geen angst en los je het conflict waarmee je wordt geconfronteerd, of bent geweest, op. En elk conflict speelt zich af op Zielsniveau, want wanneer de huid van ons gevoel het licht van onze Ziel bedekt, dan toont ons lichaam dat verborgen denken.
    Ga eens naar jouw bewustzijn, jouw Ziel en vraag aan jouw Zelf waar je mee worstelt. Een kleine hint: elk lichamelijk conflict ontstaat door angst, en angst door onvermogen totdat je weet wie de mens is. Wees kwetsbaar, dan kom je in de kracht en delen is helen. Elk mens worstelt met dezelfde problemen, echter de namen zijn verschillend.
    H.P. Blavatski schrijft : wanneer je alles weet, maar het Ene (dat alles bezield is) niet kent, dan weet je niets.
    Veel wijsheid toegewenst met het bewandelen van jouw PAD.

  2. Hoi Linda,
    Daar ik helemaal geen scheikundige knobbel heb en het hele verhaal toch zooooo graag wil snappen, in ieder geval de nodige basiskennis en de verbanden daarin, heb ik een paar vragen over de melkzuurcyclus. De cyclus op zich is me wel duidelijk maar ik kan het logische verband gewoon niet te pakken krijgen:)
    Ontstaat de melkzuurcyclus pas op het moment dat er sprake is van een overschot aan suikers in het bloed?
    Op het moment dat de kankerstamcellen de suiker fermenteren?
    Of is dit proces er altijd al, ook met de ‘normale’ cellen?
    Liefs van Manon

    1. Hai Manon! Goeie vraag! Het antwoord is eigenlijk best schokkend vond ik…zodra je cellen suiker als brandstof gebruiken scheiden ze melkzuur, ethanol en nog wat gifstoffen uit als restproduct van de omzetting naar ATP. Dus als we suikers eten dan produceren we zuur…, als we vetten als brandstof inzetten zijn de bijproducten miniem en is de omzetting naar energie dus bijna volledig. Je kunt je dus bijna wel voorstellen dat het lichaam helemaal niet ingesteld is op suiker verbranding? De cellen kunnen het wel, maar de nadelen zijn vaak groter dan de nadelen. Vet lijkt vanuit efficiency gewoon de beste randstof voor het lichaam. Bovendien kan het lichaam uit vet allemaal hormonen maken en vitaminen en dat gaat met suiker ook al niet… dus is een ketogeen dieet geen gekke keuze…

  3. Hoi Linda,

    Ik volg je al een behoorlijke poos. Het is een tijdje stil geweest maar je bent er weer. Top! Ik heb bewondering voor je en wat een geweldige uitstraling heb je! Jou verhalen hebben mij moed gegeven om door te gaan op de ingeslagen weg. Ik ben heel fanatiek bezig geweest met voeding. Toen kwam ik erachter dat beweging ook heel belangrijk is. En als laatste dat ook je mind setting er toe doet. Wat een ongelofelijk proces.Tijdens mijn zoektocht naar genezing ben ik op veel weerstand gestuit. Want je wilt niet wat de artsen willen. Ben in die periode ook nog gescheiden. Ook mijn ”goed” betaalde baan in het onderwijs opgegeven na 23 jaar. En nu? Nu zit ik lekkerder in mijn vel dan ooit! Alles wat ze weg wilden halen, zoals mijn blaas, heb ik nog. Had blaaskanker en dan ook nog de agressieve soort. En nu? Ze kunnen geen ”verdacht” weefsel meer vinden……En die meneer Visser…..Tja die schijnt iets te doen met zijn voeding….maar ja dat is niet wetenschappelijk bewezen…..dit was een reactie in Erasmus MC Rotterdam.
    Ik kan er een boek over schrijven. Geef wel lezingen over mijn persoonlijke verhaal met als titel ”diagnose kanker …en nu? Zie hier voor de site van GVA (Gezond Verstand Avonden)

    Gelukkig zijn er steeds meer mensen die ontdekken dat het ook anders kan en zelfs moet! Ook mensen uit de medische wereld. Het tij zal keren! Ik weet het zeker.

    En nu start ik voor mezelf als effortless coach. Wat een geweldige opleiding heb ik gevolgd. Wat een mooie inzichten…..en nog dagelijks. Ik ……ik ben blij dat ik leef!!

    Met vriendelijke en heel hartelijke groet
    Tjeerd Visser

    1. He Tjeerd! Wat een goed nieuws! Mag ik jouw verhaal vermelden op mijn nieuwe site, waar ik een pagina http://www.lindawoudstra.nl/succesverhalen/ heb ingericht voor wonderbaarlijke genezingen??? We moeten elkaar maar helpen want niemand anders gaat het doen toch? En wat geweldig dat je ook anderen helpt. Ik wil je verhaal graag een keer persoonlijk horen! Stuur me via FB even een PB dan geef ik je mijn gegevens door of mail naar info@lindawoudstra.nl

    2. Longkanker, Lymfeklierkanker, Nasopharynx carcinoom en Blaaskanker zijn 4 soorten kanker. In de werkelijkheid zijn dit maar 1 probleem met diverse factoren in een router.
      Degene die blaaskanker kan genezen dan kan hij ook de Longkanker, Lymfeklierkanker en Nasopharynx carcinoom.
      Daarnaast kan hij ook de borstkanker en baarmoederhalskanker genezen.

      1. Beste Thomas,

        Ik ben heel benieuwd naar je achtergrond en waar je deze kennis hebt opgedaan.

        Met vriendelijke en hartelijke groet
        Tjeerd

      2. Beste Thomas,
        Dank voor je toevoegingen op mijn blog, ik vind ze interessant. Maar ik zou je willen vragen om er wat meer tijd aan te besteden en er een artikel van te maken dat ik op de blog kan zetten. Als jouw antwoord.
        Ik vind het op dit moment een beetje onsamenhangend over komen en dat is jammer want je hebt je er duidelijk in verdiept.

        Lijkt het je wat om er een echt artikel van te maken? Ik kan je helpen met het schrijven als ik weet wat je bedoelt!

      3. @Tjeerd, Ik kom uit Hong Kong, woont al jaren in Eindhoven. Mijn kinderen zijn allemaal in Eindhoven geboren. 11 jaar geleden had ik en mijn zoon kanker met veel uitzaaiingen. Na de klassieke behandelingen geneest verklaard. Helaas nog geen 4 maanden later veel uitzaaiingen gevonden dat ongeneeslijk verklaard. Ik heb geen opleiding geneeskunde gehad. Gelukkig had ik toen paar recepten geprobeerd dat alle uitzaaiingen waren binnen 2 maanden genezen. Nu 11 jaar later nog steeds gezond zonder medicaties.

        Ik was niet tevreden met de genezing. Ik was opzoek naar de oorzaken. Binnen 1 jaar had ik de oorzaken gevonden. Daarna weet ik ook de andere oorzaken van verschillende kanker.

        De ontdekking is groot. Want kanker is niet alles. Dit had met allerlei hart- en vaten ziektes mee te maken. En sommige met de klassieke vaccinaties direct en indirect mee te maken.

        @ Linda, een artikel of een boek samen schrijven is een goede idee. Helaas wonen wij verre weg vandaan. Is dit een probleem. Taal is niet mijn sterke kant.
        Borstkanker, eierstokkanker, weke-delen, Baarmoederkanker en Baarmoederhalskanker hoort in een router. Ik weet de oorzaken daarvan. Ik weet ook waarom de borstkanker aan de rechterkant en waarom een uitzaaiing in de lymfeklieren.

      4. Als ik de oorzaak weet, vind ik meestal ook de oplossing.
        https://mijnstrijdtegenkanker.wordpress.com/therapievrijheid-_voor-_kankerpatient/oproep-henk-trentelman/

        In dit jaar kwam de behandelaar van Henk uit Bilthoven naar Eindhoven om mijn recepten te vragen. Helaas weet ik toen de oorzaak van Prostaatkanker niet. Daarom kon ik hem niet veel helpen.

        In de maand waar Henk op weg naar dood van zijn uitgezaaide kanker in zijn nieren. Ik had ook de symptomen van prostaatkanker. Eenmaal verdiept had ik de oorzaak van prostaatkanker gevonden. Helaas was ook die maand dat Henk was overleden.

        Dit jaar had Léonie Sazias de darmkanker. Dat weet ik ook de oorzaken van.

      5. Dendritische celtherapie (stamcellen) en hyperthermie (warmte).
        Het lijkt wel werkt. Maar individueel. Het is geen oplossing voor kanker.
        Er zit een verschil in.
        De stamcellen moet vanuit het lichaam aangemaakt worden in lange termijn. Niet tijdelijk. De warmte moet vanuit het lichaam optreden in lange termijn. Het lichaam moet in lange tijd in staat alle problemen oplossen i.p.v. tijdelijk.

        Je hebt veel mogelijk voor blaaskanker.
        1 van de beste oplossing is de moxa vuur-cupping therapie met een speciale recept. Dit kan binnen paar weken de blaaskanker genezen.

        @Linda, Ik zal een artikel of een boek willen schrijven: Moedernatuur en kanker. Wel met uw hulp in een goede Nederlands talen vertalen. Wilt u dat?

    3. Kan het zijn dat alleen gedacht en emotionele effect blaaskanker genezen?
      Kan het zijn bij GNM dat conflict oplost dat kanker kan genezen/
      Is stress en trauma enz de oorzaak van kanker?
      Iedereen heeft conflict, stress of trauma meegemaakt.
      Waarom Linda wel en haar man niet? Na het diagnose borstkanker van Linda. Heeft haar man geen stress en verdriet? En haar kinderen en naasten? Waarom hebben zij daarna geen kanker? Is het antwoord dat zij geen conflict hebben?

      Ik zal eerst de geheim van de blaaskanker in 3 minuten genezen ontrafeld.
      Het zijn helemaal geen gedacht en emotionele effect in 3 minuten. Het zijn maar 3 oefenaars die een speciale kracht gebruikt met warmte. Zogenaamde Qi-gong met warmte die de kankercellen-vocht verdampt. Een driehoek behandeling. 1 van boven, 1 van links en 1 van rechts dat de “kanker vocht” naar beneden verlost.
      Met een verklaring van natuurkunde is het maar warm tegen koud. Een voorbeeld dat in de winter zie je vaak veel damp in de ramen van je auto. Je zet de ruiten verwarming aan en binnen 3 minuten is uw ruit zichtbaar zonder damp.

      1. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/37424-blaaskanker-symptomen-oorzaak-en-behandeling-blaastumor.html
        Oorzaak van blaaskanker
        Het is niet altijd duidelijk wat de oorzaak is van blaaskanker.

        Het zijn 2 oorzaken. Moeilijk als je niet snapt, makkelijk als je het door.
        1) via de proces net als bij MRSA. MRSA bacterie is een bacterie die resistent is voor antibiotica.
        2) via de verstoring verkoudheid/griep.

        Deze 2 oorzaken begint allebei via de blaas bloed- en zenuwenbaan naar het plek net onder de Maag. De plek tussen de maag en de lever.
        Hier vind je ook de beginfase van Slokdarmkanker voor wiens geen raad mee dat een brok in de keel dat de eten niet kan zakken of maagzuur krijgt.

        Je hebt 2 wegen die blaaskanker kan ontstaan vanuit deze plek.
        1) via de Hart bloed- en zenuwenbaan
        2) via de Milt bloed- en zenuwenbaan.

        Kan het lichaam de blaaskanker zich genezen?
        De warmte.

        Waar vindt je de warmte in je lichaam?
        Het HART.

        De filmpje van boven blaaskanker binnen 3 minuten genezen was via de warmte. De probleem was wel binnen 3 minuten weg. Maar zolang de oorzaak niet bestrijden dan kan het altijd terugkomen of uitzaaien.

        Waar komt het urine vandaan naar het blaas?
        Wie het weet dan vindt hij ook de proces waar het kankercellen-vocht vandaan komt.
        Deze orgaan moet je eerst goed ondersteunen en versterken.

      2. Water kan de boot laten varen en water kan de boot ook laten zinken.
        Hart heeft een speciale taak bij verkoudheid/griep. Dat is koorts. Water kan niet branden, suikergehalte wel. De suikergehalte in de bloed kan verbranden via de bloeddruk. Om koorts te verhogen zal het bloeddruk omhoog gaat. Vertegenwoordig verschijnt talloze chronische ziektes en kanker door de onjuiste wijze van gebruik hoge bloeddruk verlagende medicijnen.
        Het Hart wordt zwak en traag door onkundige behandeling op verkoudheid/griep maakt. Dat is 1 van de factor voor blaaskanker. Om de blaaskanker te genezen daarom moet je het hart te herstellen door medicatie en voeding.
        Dit neem ik aan dat Tjeerd een goede richting heeft gedaan.

        De reguliere behandeling gaat om de CHEMO. Wat komt chemo eigenlijk vandaan?
        Ontdekking
        Chemotherapie werd bij toeval ontdekt tijdens de Tweede Wereldoorlog door de Amerikaanse arts Cornelius Packard Rhoads (1898-1959). Hij was op dat moment aanwezig in de Italiaanse stad Bari, waar geallieerden voor hun bevoorrading gebruik maakten van de haven. In de nacht van 3 december 1943 werd de haven gebombardeerd door de Duitsers en werden er zestien schepen tot zinken gebracht. Onder deze schepen was ook het schip de Liberty, dat op dat moment een geheime lading van honderd vaten mosterdgas aan boord had, bestemd voor de oorlogsvoering. De vaten raakten lek en een grote groep mensen werd blootgesteld aan het gas. De Amerikaanse arts Rhoads behandelde veel van de zeshonderd overlevenden van de Liberty. Het viel hem op dat hun aantal witte bloedcellen dramatisch was gedaald, terwijl de rest van hun weefsel onaangetast leek. Als mosterdgas het aantal witte bloedcellen deed afnemen, kon dit een behandeling zijn voor lymfklierkanker, aangezien lymfkanker voorkomt in de witte bloedcellen. De ontdekking werd pas na de Tweede Wereldoorlog bekend gemaakt en leidde ertoe dat wetenschappers op zoek gingen naar nog meer stoffen die soortgelijke effecten zouden kunnen hebben op kanker.

        Ontwikkeling
        In de jaren daarna werden steeds meer stoffen gevonden die kankercellen konden doden. De behandeling met één stof, ook wel cytostaticum genoemd, leek in het begin een opmerkelijke verbetering te geven, maar na korte tijd bleek de kanker terug te keren. Kankercellen kunnen namelijk net als bacteriën resistent raken tegen een bepaald medicijn en soms worden niet alle kankercellen door een middel gedood. Daarom begon men midden jaren 50 met het combineren van verschillende cytostatica. Door kankercellen aan te pakken met middelen die elk op hun eigen manier werken, is er meer kans dat ze allemaal voor één van de middelen gevoelig zullen zijn. Hierdoor kunnen alle kankercellen worden gedood.

        In de jaren 60 van de vorige eeuw werden de eerste lymfklierkankerpatiënten behandeld met een combinatiechemotherapie genaamd MOPP (Mosterdgas, Oncovin (vincristine)), Procarbazine en Prednison). De behandeling met MOPP verbeterde de genezingspercentages voor patiënten met een vergevorderd hodgkinlymfoom en voor patiënten bij wie de ziekte was teruggekomen na een behandeling met radiotherapie. In de hoop nog effectievere combinaties te vinden, deden onderzoekers ook onderzoek naar andere combinatietherapieën. Dit leidde tot combinaties zoals COPP, ChlVPP en CVPP (voor uitleg soort chemotherapie zie soorten chemotherapie).

        Hoge doses van deze stikstofmosterdbevattende therapieën bleken te leiden tot genezing van patiënten met hodgkinlymfoom, maar verhoogden tegelijkertijd het risico op onvruchtbaarheid en het ontwikkelen van acute leukemie. Om deze bijwerkingen te omzeilen gingen onderzoekers op zoek naar andere cytostaticacombinaties met minder bijwerkingen. In de jaren 70 gebruikten onderzoekers in Italië voor het eerst de combinatie ABVD (Adriamycine, Bleomycine, Vinblastine en Dacarbazine). Deze combinatie van cytostatica doodt de kankercellen, maar veroorzaakt zelden onvruchtbaarheid of leukemie. Onderzoek toont aan dat deze combinatie wel andere bijwerkingen kent, zoals verslechtering van de hartspier en longschade.

      3. Kanker is vijand, maar de vijand zit in je lichaam. Vijand vernietigen is wel goed maar je gezonde cellen en hele lichaam vernietigen is geen goede idee.

        Als mosterdgas het aantal witte bloedcellen deed afnemen, kon dit een behandeling zijn voor lymfklierkanker, aangezien lymfklierkanker voorkomt in de witte bloedcellen.

        Lymfeklierenkanker en Leukemie.
        Wat is de functie van onze lymfeklieren?
        Wat is de functie van de witte bloedcellen in de lymfeklieren?

        De witte bloedcellen bij Leukemie. Wat is de taak van de witte bloedcellen bij de Leukemie.

        Geneeskunde is de oorzaak te bestrijden, niet de symptomen.
        Als de oorzaak aanpakt bij Leukemie dan hoeft de witte bloedcellen niet omhoog of vermenigvuldigen.
        Als de oorzaak bij vergrote lymfeklieren om te ondersteunen dan lost het witte bloedcellen de probleem op.

        De oorzaak van Blaaskanker ligt niet in de blaas.
        De oorzaak van de Lymfeklierkanker ligt niet in de lymfeklieren.
        De oorzaak van Leukemie ligt niet in de bloed.
        De oorzaak van borstkanker ligt niet in de borsten.
        De oorzaak van baarmoederhalskanker ligt niet in de baarmoeder.
        De oorzaak van longkanker ligt niet in de longen.

      4. Dit 7 soorten kanker en Nasopharynx carcinoom heb je indirect met het HART mee te maken.
        Om de functie van het Hart te herstellen moet je eerst via de Maag en de Lever.
        Goede voeding in de maag. Goede medicatie.
        Lever zuivert het bloed daarna verstuurt het naar het Hart langs alle bloedbanen.

        Chemokuur behandeling bij kanker.
        Waarom is kanker na 100 jaar met man en macht nog niet opgelost?
        Waarom haar uitval tijdens de chemokuur?
        Waarom heel snel baard groei bij opstaan?
        De bloed wordt iedere nacht ververst bij slapen. De goede bloed oftewel de verse zuivere bloed wordt opgenomen in de bloedbanen. De “oude bloed” oftewel de overtollige bloed wordt verstuurt naar de Thymus. Dat is de voedingsbron voor de haarzakjes, nagel, botten, lymfocyten en “geheugencellen”.

        Wat gebeurt dit tijdens de chemokuur behandelingen?
        Alle bloed die verstuurt naar de Thymus bevat de chemische stoffen en de gedode kankercellen afval.

        De haarzakjes krijgen geen waardevolle “oude bloed”, maar de chemische troepen. Dit maakt de haarzakjes helemaal kapot. Zo zie je de kankerpatiënten haaruitval tijdens de chemokuur, vermoeidheid en later vergeetachtig.
        Wat is de oorzaak van dementie en alzheimer?

        DE voedingsbron van de botten komt ook van dit “oude bloed”. De botten na de chemokuur behandeling moet minimaal halfjaar herstellen. In dit eerste halfjaar zijn de botten heel kwetsbaar. Wel bewegen maar niet “sporten”.

        Er is een goede product Core en Soul die heel goed als aanvullen die bloed zuivert en immuunsysteem versterkt.

      5. Beste Thomas,
        Heel interessant wat je schrijft. Je schrijft ook dat je specifiek de oorzaak van borstkanker aan de rechterkant en uitzaaiing naar de lymfeklieren weet. Ik ben erg nieuwsgierig naar jouw idee daarover. Zou je daar alsjeblieft nog wat meer over willen schrijven?
        Dat is waar ik ook in 2011 mee geconfronteerd werd, en na volgen van de reguliere behandeling ben ik een jaar geleden gestopt met de extra ‘medicatie’ en op zoek gegaan naar hoe deze puzzel te leggen. Vandaag kwam ik dit blog tegen, wat fijn om dit allemaal te lezen. Dank je wel LInda!
        Marjolijn

  4. Hoi Linda, ik heb een aantal keren op je website gelezen. Je komt naar buiten met dezelfde informatie die ook tot mijn zoektocht behoorde. Ik liep versneld hetzelfde pad. Ik zag dat je je ook had verdiept in de gnm en levensblauwdruk en daar was ik zo blij om. Ik had je daar op willen attenderen, maar ach wat heb je aan al die goede aanwijzingen. Iedereen moet hetzelf ontdekken. En ik was zo blij want ik dacht, nu komt het goed want ze heeft het vast begrepen. Maar nu lees ik dit blog en het maakte me verdrietig. Opnieuw gaat het over stress, suikeretende kankercellen, alles wat maar verkeerd gaat. Het lichaam maakt geen fouten. Het gaat om totaal iets anders. Het is een veel groter plaatje en wat jij ziet als tekorten en dat moet je aanvullen… zo werkt het helemaal niet. Mijn zoon is overleden, terwijl we alles deden zoals jij hier beschrijft. Alle tekorten waren weg, dat zagen we inderdaad via bloed, urine en ontlastingsonderzoek, hij at bijna ketogeen en fysiek kon het niet beter en toch bleef de tumor groeien. Waarom? Zoals zijn arts zei: Fysiek is er geen reden dat hij kanker heeft. Maar Het conflict bleef. En je kunt eten en ontgiften wat je wilt, als dat conflict niet opgelost wordt, gaat het proces gewoon door. En inmiddels weet ik ook dat als het je tijd is, dan ga je. Ik heb tijdens mijn Zoektocht vele mensen in Duitsland leren kennen en ook een arts die zoveel als mogelijk was kankerpatiënten via gnm ondersteunde. Velen zijn bij hem genezen door de gnm en doordat hij ze duidelijk heeft gemaakt dat hun probleem in de ziel is ontstaan. Inslagen hebben we elke dag. En elke dag los je ze vaak vanzelf weer op. Daar waar dat niet lukt, blijft het proces gaande en pas na oplossing merken we de symptomen, zoals kanker, maar ook alle andere ziekten. Zelfs een verkoudheid of hoofdpijn. Het zijn ook geen ziekten, maar symptomen van ons meestal onbewuste lijden door een conflictsituatie. Deze genezen mensen aten gewoon gezond, sommigen helemaal niet want ze kwamen aan de sondevoeding. Regulier totaal opgegeven, maar ze zijn nu toch gezond. Gezonde voeding is handig, rust ook. de rol van stress die zijn functie in dit geheel heeft, lijk je niet begrepen te hebben. Je blijft schrijven dat de oorzaak stress is, maar de oorzaak is de inslag. Dagelijkse stress, die je gewoon verwacht, daar krijg je geen inslag van. Een inslag gaat buiten je verstand om. Het zijn biologische archaische processen, al ontstaan vanaf het begin van de evolutie. Alles om jou te laten overleven. Mind over matter. Het lichaam volgt de geest. Maar in jouw blog lees ik opnieuw over voeding en van alles wat je van buiten tot je neemt. Maar wat deze arts me vertelde en Marjolein ook, en wat ikzelf inmiddels diverse keren bemerkte.. op het moment dat je weet waardoor het conflict is ontstaan, klikt er iets in je hoofd en het lichaam gaat gelijk in de genezing. Dit staat compleet los van voeding.

    Met voeding haal je het conflict niet weg, je geeft daarmee het lichaam welenergie om de herstelprocessen goed te doorlopen. Deze arts zag zijn eigen vrouw met hersentumoren in 8 weken kankervrij worden. Ik sprak met een patient van hem die longkanker met botuitzaaiingen uit. Was niets meer aan te doen. Maar hij ging naar deze arts en kwam achter zijn conflict, ging gewoon gezond eten, echt geen rare toestanden, en 3 maanden later was alles wag. Dat was toen ik hem sprak 5 jaar geleden. Helemaal gezond. En dan mijn lieve vriendin Inka in Duitsland. 7 kankersoorten, en verlamd door de botuitzaaiingen, ze heeft 18 maanden plat gelegen en werd voor gek verklaard dat ze in de gnm geloofde. Nu gezond. Ze heeft er twee boeken over geschreven. Chemo: nein danke, op amazon te koop. Ze was ooit zelf verpleegster op oncologie en wist dat ze zelf nooit aan de chemo zou gaan. Ik hoop zo dat je je blijft verdiepen in de gnm en echt het grotere geheel gaat zien en deze enorme ontdekking van Hamer gaat zien en begrijpen. Het is heel groot. Het vertelt de schepping, de seizoenen en de kosmische wetten. Alle symptomen waarvan ik het conflict kon vinden zijn verdwenen bij mijzelf op het moment dat ik de inslag wist en ik het op kon lossen of zag dat het opgelost was.. Door het je bewust te zijn en het los te laten en geen angst te hebben gaat het lichaam bizar snel genezen. Dat is het moeilijke, het symptoom zelf houdt het vaak in stand.

    1. Lieve Froucke,
      Ik ben mij er zeer goed van bewust wat GNM betekent en dat ziekte op zielsniveau plaatsvindt. Ik zie echter ook dat mensen GNM afwijzen. Mijn strategie is voor mijzelf en ook anderen dat het pad van genezing loopt via het weer terug nemen van je leven en verantwoordelijkheden. Ik noem het stress en trauma, jij noemt het inslag. Ik noem het stress patroon. Wat het ook is het draait om hetzelfde. Ik stel dat 80% de mind is en 20% voeding. Maar als mensen hun leven weer willen gaan hervinden is de weg via voeding in het begin het gemakkelijkste. Zoals je zelf zegt, het lichaam moet wel beschikken over de juiste bouwstoffen. Dat is nu precies hoe ik het insteek.
      Dat bouwt zelfvertrouwen en van daaruit kun je de stappen naar de psyche gaan maken. En op zoek gaan naar de onderliggende trauma’s.

      En ja, dan ga je je ook pas het grotere plaatje realiseren. Ik weet dat en ken dat. Ik weet dat iedereen het uit een goed hart doet, maar je hoeft mij dit echt niet meer te vertellen.
      Wanneer mensen niet zelf kanker hebben gehad en niet zelf het pad van genezing hebben moeten vinden, kun je je niet voorstellen langs welke wegen dat voor iedereen moet gaan. Ik kan dat wel en ik wil mensen iets geven waar ze vandaag al mee verder kunnen. Hamer geeft een analyse, maar geen oplossing. Wat veel artsen niet hebben begrepen is het onwaarschijnlijke grote belang van de overgave. Dat is het placebo effect, de wonderbaarlijke genezingen, daar waar alle spanningen wegvallen en het lichaam weer naar zijn normaal toestand gaat. Daarvoor moet het programma wat de spanning erop zet en voor verkeerde transcriptie factoren zorgt, UIT GEZET WORDEN. De geest moet in overgave en als mensen direct snappen wat dat is en hoe dat moet, komen ze misschien direct bij GNM uit. Maar als ze daar geen directe resonantie mee hebben loopt het pad via een gelijdelijkere weg. Daar sta ik voor. Omdat ik geloof dat je daarmee veel meer mensen kunt helpen.

      Mijn persoonlijke motto is; You can lead a horse to water but you can’t make it drink.
      Ik denk dat iedereen die in Hamer gelooft er goed aan doet, zich te realiseren dat de boodschap niet over komt. Er moet iets gaan veranderen in de manier waarop jullie als groep of gelovigen steeds weer opnieuw de boodschap proberen er door heen te duwen. Het werkt zo niet voor de meeste mensen.

      Ik hoop dat je iets met mijn feedback wil doen en iedereen die steeds maar weer aan mijn deur klopt met Hamer. Ik snap het! Ik zal het ook blijven uitdragen als een weg om te gaan en wellicht kunnen mensen zo direct hun genezing vinden. Ik hoop het van harte voor iedereen die met kanker kampt! Maar het loslaten van alle trauma’s, inslagen, syndromen, vecht of vlucht programma’s loopt voor ieder langs zijn eigen pad en in zijn eigen tempo!

      Dank voor je bericht!
      Liefs Linda

  5. Lieve Linda. Wat ’n verhaal. Ik neem aan dat jij ook nog die dagen kent van,….” hou de gordijnen maar dicht, voor mij even geen zoektocht, geen internet, geen ik weet de oplossing verhalen vandaag”. We kunnen proberen van elke individuele zoektocht een stukje mee te nemen op onze eigen weg. Ik volg en lees mee en hoop dat je gelijk hebt. Ondertussen vind ik je ongelooflijk krachtig. Liefs….Tochtgenote Susanne :).

    1. Hai Susanne! Ik hoop dat je ook je weg zult vinden. Ik ben iig eindelijk op het goede pad…wat een tocht! Maar ook ontzettend mooi! Had nooit zoveel geweldige mensen leren kennnen als me dit niet was overkomen, had ik nog gedacht dat ergens aan de bar lallen, bitterballen eten en een peuk erbij het echte leven was! Hahaha

  6. Lieve Linda, bedankt weer voor je update en dat je zo moedig bent om het helemaal zelf uit te zoeken! 😉
    Ik ben zelf ook een jaar geleden op onderzoek gegaan, niet voor mezelf, wel voor mn moeder. Ik wilde weten wat het was en hoe ik haar kon helpen op een andere manier dan dat het ziekenhuis voorstelde.
    Ik ben op vele wegen gestuit en wil hier graag het volgende inbrengen; THC olie en het gebruik van zelfgemaakte KOMBUCHA. Ik heb nu heel weinig tijd, kan er niet uitgebreider op ingaan maar wil heel graag mijn deel van mijn zoektocht met je/jullie delen omdat ik het keigoed vind wat je doet. Wordt vervolgd!!

    1. Ga je gang Jannet, ik zal een discussie starten apart voor THC, CBD etc want daar is nogal veel over te doen. Wacht even het bericht daarover af, dan kan alles aan comments daaronder worden verzameld!

Geef een reactie

