Quantum Leap


Mijn naam is Steven. Mijn ervaring met MMS bedraagt 8 jaar. Ik gebruik MMS. Ik maak MMS. Ik verstrek MMS aan derden. In 2012 ben ik als Minister of Health lid geworden van de Genesis II Church of Health & Healing, een organisatie die werd opgericht door Jim Humble en Mark Grenon. In maart 2015 richtte ik Genesis II Nederland op, een organisatie met ANBI status. In december 2015 kwamen Mark Grenon en team naar Weert voor een door Henk de Rooij geörganiseerd 3-daags Genesis II Seminar. Dat seminar werd druk bezocht en leverde 35 nieuw Ministers of Health op, voornamelijk gevestigd in Nederland. Maar ook geïnteresseerden uit België, Italië, Duitsland, Zweden en Engeland traden tot de organisatie toe.

Henk de Rooij en ik zijn sindsdien gebombardeerd tot Bishop, een bijzondere verdienste zo vinden wij. Want er is maar 1 overtuiging die ten grondslag ligt aan datgene wat wij beogen; ondersteuning bieden bij het gebruik van MMS in het streven van mensen om hun gezondheid te verbeteren. MMS lijkt te werken waar andere middelen falen.

kijken en delen aub

Ik schrijf dit Blog omdat er iets interessante te melden is. Onlangs verscheen een opmerkelijke documentaire over MMS: Quantum Leap. De film werd geproduceerd door Kacper Maciej Postawski en is te zien via http://quantumleap.is De film duurt ongeveer een uur. Kijk er eens naar. Het geeft een indruk van waar wij, Genesis II Church of Health & Healing, gepassioneerd door de werking van Chloordioxide, voor staan.

Hartelijke groet,
Steven
Genesis II Nederland
http://www.genesis2nederland.nl
http://www.natufarm.nl

3 thoughts on “Quantum Leap

  1. Bedankt Linda. Mooi om je ervaringen te lezen en bedankt voor alle info! Ik lees alleen niets over salvestrol. Heb je daar misschien ervaring mee? Ik lees daar goede berichten over de laatste tijd… Alvast dank voor je reactie. Mike

Geef een reactie

