MMS niet het beloofde resultaat


Lieve mensen,

Ik moet jullie na 6 jaar MMS gebruik laten weten dat ik MMS geen hoofdrol meer toedicht in mijn strijd tegen kanker. Ik heb eind 2012 opnieuw een tumor ontwikkelt in mijn rechterborst en ik heb ondanks herhaalde intensieve MMS kuren de tumor niet weg gekregen. Eind 2013 kwam daar nog een tumor in mijn oksel bij. Op dat moment stortte mijn wereld in elkaar. Ik moest de feiten onder ogen zien:  MMS en alles wat ik tot dan toe had gedaan heeft mij niet van mijn kanker afgeholpen. 

Ik vind het vreselijk om jullie dit te berichten en heb er ook lang mee geworsteld. Het is de reden dat ik ook geen berichten meer heb gepost op de blog. Ik heb mij een tijd terug getrokken om mij te beraden. Wat moest ik nu doen? Ik had in mijn ogen gefaald. Dan toch maar een operatie?

Een internist die ik privé ken gaf mij kort en bondig zijn diagnose en prognose: Als je niet direct je borst amputeert en een okseltoilet laat doen gevolgd door bestraling dan verlies je vermoedelijk vrij snel de functie in je arm. Als je niets doet heb je hooguit 5 jaar en verlies je zeker de functie in je arm want de tumor in je lymfe vreet  je zenuwbaan aan.

Ik was geschokt en ben weken van de kaart geweest. Moest mijn borst er dan toch nog af? Ik heb 6 jaar geleden tegen de radiotherapeute gezegd, dat als de kanker zou terugkomen ik altijd mijn borst eraf zou kunnen laten halen, maar nu het dan zover was voelde het toch heel anders. Een borst eraf, je arm die het niet meer doet, waar houdt het dan op?

Mijn weerzin tegen een operatie nam echter hand over hand toe. Hoe meer ik erover nadacht hoe zekerder ik wist dat het het probleem niet oplost. Ja, de knobbel is wel even weg, maar dat was hij zes jaar geleden toch ook? Ik was er nog niet in geslaagd het probleem structureel op te lossen en dat is waar ik voor ga. En als het toch einde verhaal is omdat ik de strijd niet kan winnen, dan wil ik zo lang mogelijk mijn eigen leven kunnen leiden.

In februari na een heftig gesprek met mijn man en twee dochters, waarin ik mijn angsten ook naar de kinderen toe dan toch eindelijk eens heb kunnen ventileren, besloten we opnieuw op zoek te gaan naar een alternatief dat wel zou kunnen werken. Met de steun van mijn kinderen (inmiddels 18 en 16) en man voelde ik mij voldoende sterk om voor de tweede keer de strijd aan te gaan.  Ik had nog maar twee opties niet goed bestudeert: B17 en cannabisolie.

In de komende dagen zal ik steeds mijn verhaal verder uitwerken en jullie meenemen in mijn onderzoek. Waarvan ik nu al kan zeggen dat het een positief begin van het eind heeft. Mijn tumor is op zijn retour.  En is na een hoogtepunt in de 3de week van april nu al twee weken gestaag aan het afnemen.

Ik heb dit bereikt met B17, alvleesklierenzymen en een dieet. Volg mijn blog de komende dagen om alle details te weten te komen. Wat betreft MMS nog dit: ik denk dat MMS mij bij heel veel opruim processen heeft ondersteund en daardoor mijn algehele conditie is verbeterd en mijn immuunsysteem behoorlijk heeft ontlast.

Ik zal dan ook MMS blijven promoten als sterke ontgifter, maar het is niet het wondermiddel dat mijn kanker kon genezen. Helaas. 

Wordt vervolgd…

 

103 thoughts on “MMS niet het beloofde resultaat

  1. Hoi linda ik heb al tijd in je blog gelezen over je bevindingen over verschillende dingen heb je ook wel is gelezen de boeken van andreas moritz en de site van dr leonard coldwell ik zelf heb al paar kuren van andreas moritz gevolgd

    1. Hai erwin,
      Leanord coldwell ken ik en andreaz moritz werk ook. Ik denk dat Leanord er dichterbij zit. De stress factor wordt door iedereen inclusief mijzelf onderschat. Voedsel is maar een klein deel van de oplossing. Dat is ook voor mij nog steeds moeilijk te bevatten. Toch ben ik overtuigd dat daar de sleutel te vinden is. Ken uzelve dus en tja makkelijker gezegd dan gedaan! Jij ook veel succes met je gezondheid!

  2. Hoi Linda,

    Wij zijn medestanders in jouw filosofie over kanker, Petra heeft sinds 2009 ook alles gedaan, weliswaar uitgezaaide borstkanker,maar blijven vechten.
    Petra gaat nu 3-bp probeer in Bracht, André is daar weg en Klaus zwaait daar nu de scepter.
    Heb jij ook ervaringen met 3-bp?
    Overigens denk ik dat Petra het zo goed doet door longvida Curcuma, echt een aanrader, van AOR, of Nutriven.

    Veel succes,

    Petra en Jeroen
    Petra1700@hotmail.com

    1. Beste Jeroen en Petra,
      Ik zie dat ik wat reactie gemist hebt sorry dat ik nu pas reageer. Wat een goed nieuws dat het jullie goed gaat. ik ben zelf ook met curcumine bezig maar werk met opgeloste curcumine van http://www.blueearth.nu
      Vergeet niet ook naar emotionele stress en trauma’s te kijken! Zeer belangrijk voor de genezing ik kan je het boek de healing code van alex lloyed aanraden en je kunt ook eens kijken bij http://www.healerslibrary.com/
      Heel veel succes!!

  3. Hoi Linda….ik volg jou nu ook…helaas, niet voor mijzelf maar voor mijn moeder die stadium 4 sarcoom heeft en daarmee nu nog een paar weken te leven.
    Ik heb zelf t meeste vertrouwen in cannabis dus ben erg benieuwd naar jou ervaring hiermee!!! misschien dat ik dan mijn moeder nog kan overtuigen een strohalm aan te grijpen….veel succes en hopen op goed nieuws!!!!
    groetjes Kim

    1. Hai Kim,
      Cannabis heeft bij mij niet goed gewerkt, ik werd er high van en de tumor is niet kleiner geworden eerder gegroeid. Dat schijnt nu toch een onderzoeksissue te zijn in relatie tot oestrogeen gevoelige tumoren… ik zou het proberen en als pijnstiller is het het heel goed, maar ik kan niet anders zeggen dat cannabis ondanks de juich verhalen nog echt in een experimentele fase zit…

  4. Linda ik volg je sinds een paar maanden op facebook, je bent een bijzonder mens! Ik ben ook al op een jarenlange zoektocht om beter te worden van kanker en heb al heel wat gedaan.Nu was ik op zoek naar goede pancreasenzymen en vroeg me af of die zonder recept te verkrijgen waar. Deze zoektocht bracht me verrassend genoeg op jouw blog. Alleen heb ik het antwoord nog niet gevonden. Weet jij daar iets van? Zijn deze enzymen ook zonder recept te verkrijgen? Mijn huisarts kent mij niet eens dus die kan niet even een receptje schrijven.

      1. dank je Anneke, die heb ik eigenlijk al in de kast staan, wist niet dat deze ook goed genoeg waren. En ja, ik ken iHerb, veel voordeliger! Dus maar weer eens aan de enzymen!

  5. Hallo Linda,

    Ik volg je blog al geruime tijd, jammer dat je het resultaat wat je dacht te behalen met MMS niet is gelukt! Zelf had ik een kwaardaardige sarcoom in mijn bovenbeen 10 cm bij 8,5 bij 4,5 cm, deze is verwijderd in het LUMC.
    Daaropvolgend 34 bestralingen, na de operatie is mijn been gedeeltelijk verlamd.
    De tumor was gelocaliseerd in een zenuwbaan, men noemt het een weke delen sarcoom. Na ca.27 jaar een schwannoom te hebben gehad bleek hij toch gemuteerd te zijn naar kanker. Na de operatie werd een ct-scangemaakt van mijn longen, die waren gelukkig schoon.
    Nu na een jaar blijk ik meer dan 50 tumoren te hebben in beide longen.
    Dit was schrikken. In het tussenliggende jaar heb ik ook het MMS-protocol maanden lang gevolgd in combinatie met DMSO.
    Natriumbicarbonat met ahornsiroop weken lang. Toch is de kanker uitgezaaid. Zowel in het Erasmusziekenhuis als in het LUMC te Leiden zei men dat ik nog 2 a 3 maanden te leven had. Men bood diverse chemokuren aan met verschrikkelijke bijwerkingen, klaplong, hartstilstand of aan de dialyse. Dit alles heb ik gelijk afgewezen. Ondertussen ben ik bij EnergyHealing in Veldhoven behandelingen gaan volgen. In het afgelopen jaar was ik onder behandeling bij Vlamconsult in Veenendaal voor andere klachten. Deze therapeut was in staat middels bioresonantie de mate van kwaadaardigheid te meten en mij tevens hiervoor proberen te behandelen. De resultaten zijn voor mij spectaculair, kwaadaardigheid na 2 maanden behandeling gereduceerd tot bijna nul. Wat rest zijn goedaardige tumorcellen ook deze worden aangepakt. Ik leef ondanks de slechte prognose nog steeds en ik voel mij heel goed.

    Vriendelijke groeten,
    Anja

    1. Beste Anja,
      Dank voor het aanreiken van informatie over deze klininiek http://www.ngcenergyhealing.com/ ik voeg de link bij. Zelf ben ik ook onder behandeling bij een shiatsu therapeut waar ik op mij FB pagiana over heb gesprecheven en waar ik zeer veel baat bij heb. Mijn eigen genezing neemt na 7 jaar een heel andere wending. Ik ben gestopt met alle dieeten en de meeste supplementen. Ik eet natuurlijk nog gezond en weet welek keuzes ik wel en niet moet maken maar ik zie dat puur als ondersteunend, niet als de reden waardoor ik zou kunnen genezen. Ik ga er nog meer over schrijven binnenkort, maar ook bij mij heeft zich een verandering in zienswijze voor gedaan sinds ik mij openstel voor het volledig ongrijpbare. Hele fijn te horen dat je zoveel baat hebt bij deze behandelingen. Ik hoop nog meer van je te horen!
      Liefs Linda

  6. Beste Linda,
    Eerst en vooral wil ik je heel veel sterkte toewensen! Ik ben op jouw blog terecht gekomen via Anneke’s blog “kanker hoe verder?”
    Vorige week heb ik te horen gekregen dat ik borstkanker heb en morgen wordt ik hiervoor geopereerd. Ik sta niet 100% achter de operatie maar onder druk heb ik mij dan toch laten overtuigen er mee door te gaan.Ik heb van zodra ik te horen kreeg dat ik kanker had beginnen zoeken op het internet naar alternatieve mogelijkheden maar er is zoveel informatie dat ik door het bos de bomen niet meer zie en dan om te weten hoeveel en welke supplementen te nemen en waar deze te halen…juist nu is het allemaal nogal overweldigend…
    Kan men zelf een protocol samen stellen of is het best hiervoor een natuurdokter te contacteren?…
    Ellen

    1. Beste anneke, je kunt alles zelf doen je hebt er geen dokter bij nodig, maar als je de goede vindt waarmee jij resoneert, dan kan hij/zij wel een grote steun zijn. Ik heb die nooit gevonden, omdat ik teveel vragenstel waar de meesten ook net geen antwoord op weten en dan duik ik maar zelf weer in de boeken. Ik heb nu een tumor van 3 cm in mijn borst en eentje van 1 cm onder mijn oksel. 6 jaar geleden was hij 3,5 cm. Ik laat me nu niet opereren, omdat het je immuunsysteem plat legt (narcose) en gevaar van verspreiding, plus de wond zorgt voor extra celaanmaak gevoed met oestrogenen, kan dat de kanker elders in je lichaam juist aanjagen. Dus laat je niet haasten en denk eerst na wat de oorzaak zou kunnen zijn? Een lichamelijk trauma zoals bij mij? Kan ook een verwonding zijn of een kneuzing. Of is het stress? Of een emotioneel trauma wat stress veroorzaakt?
      Als je me wil spreken dan mail ik je mijn nummer er zoveel dat jezelf kunt doen om echt weer een super leven terug te krijgen! En een tumor op zichzelf is niet het probleem, dat is niet meer dan een signaal van je lichaam dat je niet goed bezig bent. Met de goede motivatie en de echte wil om eindelijk je leven eens aan te pakken naar hoe het voor jou echt goed is, kun je kanker tot stilstand brengen. En ik geloof ook echt de tumor wegkrijgen. Maar ga je je leven weer versloffen dan komt het onherroepelijk terug. Sterkte linda

  7. Hallo Linda, wat goed dat je dit allemaal deelt. Ik kwam op je blog doordat iemand vandaag je eerdere blog wat heel positief over mms is deelde op facebook. toen keek ik verder en zag dit verhaal. wauw, wat akelig dat het is teruggekomen, en wat eerlijk dat je dit ook weer deelt en wat goed dat je blijft zoeken. Ik ben echt blij ook met alle reacties, dat er zoveel mensen zijn die samen elkaar willen helpen en van alles delen. Ik ben ook heel benieuwd naar je verhaal wat je allemaal hebt geprobeerd, ook aan niet-biologische oplossingen zoals energiewerk. Je schreef iets over familieopstellingen.. Wat me opvalt is dat je blogs in ieder geval gaan over zo gezond mogelijk te leven en welke eenvoudige spulletjes zoals mms, bakpoeder, kruiden bijdragen of kunnen dragen aan de lichamelijke gezondheid. Ik ben benieuwd, heb je ook energiewerk gedaan? Heb je regressietherapie gedaan? je geeft aan dat de abortus de oorzaak van alles was, en dat je het verwerkt hebt, maar toch komt het terug.. mijn ervaring is dat er meestal nog meer oorzaken verder terug liggen, en dat een traumatische ervaring op volwassen leeftijd meestal een eerder (vaak nu onbewust) trauma, bijvoorbeeld in de vroege jeugd of zelfs uit de prenale tijd, of ervaringen van je voorouders die nu in je cellen zit, triggeren, waardoor het allemaal nog heftiger doorwerkt dan bij een ander die hetzelfde meemaakt, en niet vervolgens ziek wordt.
    Als je wil kunnen we er nog verder over praten. Het is ook mijn werk maar ik bied het je gewoon aan vanuit mezelf.
    hartelijke groet, Anita Groenendijk (ben makkelijk te googelen)

  8. Hoi Linda, dapper van je hoor – en blij dat je doorgaat – de aanhouder wint! Zelf overleef ik nu ruim twee jaar longkanker (ik “kreeg” van de artsen nog twee maanden – niks meer aan te doen behalve palliatieve chemo – niet gedaan hoor!). Ik houd dieet, ga naar resonantietherapie (een aanrader volgens mij), neem vitamines en supplementen. MMS was voor mij te heftig (oedeem-vorming). Nu gebruik ik Artemisinin – dat doet wel wat. En extra vitamine K2 in combi met D3. Ik heb veel geleerd van cancertutor.com. Zij zeggen dat kanker zo ernstig is, dat je niet moet vertrouwen op een enkele methode – maar het van alle kanten moet aanpakken. Dat probeer ik. Lichaam reinigen. Lichaam alkalisch maken. Zuurstof naar binnen brengen. Kankercellen doden. Conditie en Immuunsysteem versterken. Geest tot rust brengen en oud zeer opruimen. Het houdt me wel bezig, maarrr.. ik leef en dat is iedere dag bijzonder!
    Lieve groetjes, Anneke
    http://www.kankerhoeverder.nl

    1. Dank je Anneke dat je je verhaal hier deelt, wat fantastisch dat je al zo lang de kansen weet te keren! Ik ben met je eens dat je niet teveel op 1 paard moet wedden. Ik zal snel meer schrijven over wat ik denk hoe het nu precies werkt met kanker. Het is een zeer lastige materie, maar ik heb een analyse te pakken die bij mijn casus helemaal klopt. Dus blijf mijn blog volgen. Via jouw blog kwam ik ook op de site van Annette Schulte http://www.deommekeer.net zij heeft een tumor weten te bezweren met EFT technieken, dus stress eruit en mentale rust creeeren.
      Fantastisch nieuws! Heel veel sterkte en volhouden! Liefs Linda

  9. Hoi Linda,
    Ik ben behoorlijk geschrokken van jouw verhaal. Ik vind het ontzettend dapper dat je nog altijd blijft bij een alternatieve behandeling. Ik vermoed zelf dat ik Candida heb en was op zoek naar informatie over MMS, zo heb ik jouw blog gevonden.
    Ik weet dat je ontzettend veel advies krijgt van mensen, toch wil ik je graag vertellen wat ik heb gehoord van een collega van mij in een natuurvoedingswinkel, omdat ik je geen enkele kans op het overwinnen van de kanker wil ontnemen. Het gaat hierbij om de beweringen uit het boek ‘Het verzwegen verhaal over kanker’ van professor Brian S. Peskin. Het gaat over het gebruik van de juiste oliën en omega 3-6-9 verhouding voor het voorkomen en genezen van kanker.
    Op het internet is ook informatie over dit onderwerp te vinden, maar ik weet zo niet waar allemaal, van daar dat ik je de titel van het boek maar geef. Blijf sterk en ik wens je echt de overwinning toe!

    1. Hartelijk dank Franka, voor je aanvulling. Transvetten kunnen de opname capaciteit van de cel ernstig verstoren en daardoor een zuurstoftekort creeeren in de cel wat hem uiteindelijk tot kankercel doet muteren. Het verhaal van peskin heb ik hier ook beschreven.

      1. Hallo Linda, DMSO , gaat ook tot in de cel en vernietigd de kanker, maar niet de cel. Verder werkt liposomale vitamine c ook goed, dit kan je makkelijk zelf maken. veel succes

  10. Dag lieve Linda,
    Vandaag lees ik je verhaal. ik schrik me rot.
    En tegelijkertijd denk ik… jemig wat doe je het goed! Gewoon doorgaan met de ingeslagen weg. Je eigen gevoel volgen en er voor gaan!

    Als die ontmoetingsdag tot stand komt (ik wil er wel aan bijdragen) dan ben ik graag van de partij!

    Voor nu: zet um op!! Je kunt het!!

    Veel licht, liefde, succes en sterkte gewenst.
    Hartelijke groet, Marie-José

  11. Dag Linda,

    Erg geschrokken van je bericht. Zelf altijd het gevoel dat ik mijn hele leven veilig was, want er bestaat tenslotte MMS (heb gelukkig zelf ‘nog’ geen kanker).

    Maar ik vroeg me af…gebruik je wel het juiste protocol? Dit zou volgens mij Protocol 2000 moeten zijn…inclusief MMS2 en DMSO.

    “Protocol 2000:

    PROTOCOL 2000 is voor kanker en andere levensbedreigende ziekten. Het is eigenlijk het elk uur nemen van zoveel mogelijk geactiveerde MMS druppels zonder zieker te worden, zich slechter te voelen, of diarree te ontwikkelen. Het moet worden gedaan voor 10 uur per dag, gedurende 3 weken of totdat u zich beter voelt. ”

    Zie ook hier de onderstaande links:

    http://www.mmswinkel.com/Protocollen.htm

    http://jimhumble.org/0-read-this-first

    Heel veel sterkte met je herstel in ieder geval.

    Vriendelijke groet,

    Jan

    1. Best jan,
      Ik heb MMS een jaar gebruikt en onderhoudsdosis afgewisseld met weken lang flessen water drinken met 30 druppels. Ik heb geen MMS2 gebruikt ik vind de uitleg over de werking niet overtuigend. Ik heb compressietechniek en baden met MMS gebruikt. Voor mij helpt het onvoldoende en ik was er helemaal klaar mee om mijn leven in te richte naar MMS en veel gezonde voeding te laten staan vanwege MMS. Eerlijk gezegd denk ik dat MMS mijn tumor heeft verergerd vanwege de dieet keuzes die ik moest maken. Het is een goed ontgifter en heeft mij van kaakontstekingen en nog veel meer kleine kwalen verlost, maar het werkt niet op mijn eczeem in mijn oor en ook niet voor mijn kanker. Het spijt me.

      1. Beste Linda, Helaas dat je zo op de feiten wordt gedrukt. Wellicht is het een goede zaak als je een andere richting gaat kijken en een heel belangrijke is je werk en woonomgeving bekijken op EMF ( elektromagnetische straling). EMF is niet meer weg te denken in ons leven As we denken aan Kantoor apparatuur en thuis de pc, wifi internet etc. Maar de prijs moeten we wel betalen.Het is reeds wel bekend en aangetoond dat EMF een van de factoren is in het ontwikkelen van borstkanker en vele andere ziekten. Het wordt helaas nog steeds en zeker in Nederland ontkend of als onzin gezien. Heb vele jaren in het Elektronica vak waarvan EMF, met daarnaast als EAV , Fscan en natuurgeneeskunde therapeut als bijbaan gewerkt. NU gepensioneerd ben ik vrij om te schrijven en te doen en zal in oktober als gast spreker optreden op een internationaal congres in Nederland over de toxische werking van EMF op plant dier en mens en de homoeopatische en de via bioresonantie gegenereerde medicijnen. Wil je meer weten laat me maar weten.

      2. http://drsircus.com/medicine/sodium-bicarbonate-baking-soda/cancer-studies-ph-medicine

        Beste Linda. Mijn partner en ik zelf gebruiken al jaren Bicarbonate Soda. Mijn partner spoelt bij tijd en wijle ter preventie van kanker aan de Cervix. En zeker na intimiteit
        Bij maag en darm problemen mix ik voor haar Bicarb met citroensap dat maakt het minder agressief en zij verdraagt het goed. Zelf gebruik ik het altijd opgelost in water.
        Maar please er zijn meerdere factoren die het immuunsysteem verzwakken de grootste is EMF. lees tevens het boek van een duitse kruiden vrouw Liesel Malm nu over de 80 jaar en had gelijke strijd als jij.
        Lees teven het dagelijks gebruik van peterselie.
        Overigens EMF kan mogelijk de oorzaak van het oor eczeem als gevolg van de immuunzwakte
        Sterkte
        Martin

    2. Hoi Jan, ja correct, protocol 2000 is voor kanker. Daar komt dan protocol 3000 bij en wat het gebruik van DMSO inhoudt. + nog meer methodes om zoveel mogelijk binnen te krijgen.

      MMS2 zou precies het zelfde zijn als wat je lichaam aanmaakt, namelijk hypochloorzuur. Kun je dus zelf maken van CalsiumHypochloriet + water. Is ook weer een oxidant. Ik zelf heb een zeer goede ervaring met MMS2.

      Het laatste MMS nieuwtje is “CDH” – Chlorine Dioxide Holding http://www.cdhinfo.org/ . Makkelijker dan CDS (Chlorine Dioxide Solution) om zelf te maken. De smaak valt erg mee. En je kunt er meer van innemen per dag/dosis dan MMS. Zonder maagproblemen en misselijkheid. Mijn eigen ervaring met MMS1 en CDH is dat het de ongeactiveerde natriumchloriet in MMS1 is die vaak maagproblemen geeft. In CDH (en ook CDS) is al het natriumchloriet geactiveert. CDH blijft maar 20 minuten actief zodat je meer dan 10 dagdosisen kunt doen.

      Een intensieve MMS kuur voor kanker is vrij zwaar. Het neemt bijna de hele dag in beslag. Goed eten, Vit. C enz. doe je savonds na je laatste MMS dosis. In noodgevallen, zoals kanker, is het de vraag of er tijd is om te gaan werken en er te zijn voor je familie enz.

      Als dat niet zou helpen zou ik de lever, darmen en gal uitspoelen/verschonen. Dit zou vrijwel iedereen moeten doen trouwens, ziek of niet ziek.
      Ook aan parasieten (wormen) denken. En ook aan EMF denken, zoals ameces4mana al zei.

      Hier trouwens iets interessants over DMSO in combinatie met Chemo http://www.cancertutor.com/dmso/

  12. Hoi Linda, jeetje wat schrok ik van dit bericht! Ik heb veel respect en bewondering voor je sinds ik je volg. En heel blij dat de nieuwe weg aanslaat. Je bent een voorbeeld voor velen en ik zie er naar uit je eens te ontmoeten en te sparren met elkaar. Ik heb verschillende keren geprobeerd contact te zoeken, via je mail en Inkazo maar het lijkt niet te lukken:) Als je me mailt naar pen@manon-schrijft.nl kunnen we eens wat afspreken, uiteraard alleen als ook jij dit wilt! Liefs van Manon

    1. Hai Manon! Ik plan mijn leven nog altijd te vol, neem gewoon te weinig tijd om ‘ziek’ te zijn. Ik krijg veel verzoeken en dacht dat het goed is om met elkaar een dag te organiseren. Ik ben altijd blij met bezoek in Soest, overdag ben ik meestal op kantoor aan het werk, dus als je in de buurt bent wip dan beslist even langs.

  13. dag linda ik las je verhaal en het sprak me meteen helemaal aan ik heb wel een borst kwijt sinds nov 2012 maar ben steeds op zoek naar alternatieven om eventuele verspreiding tegen te gaan . Op het moment ben ik ook bezig met b17 en heb ook die pancreasenzymen en ben aan het onderzoeken hoe dat zit met de cannabisolie ik heb wel begrepen dat de thc waarde van de olie in nederland zeer laag is terwijl ze in canada beweren dat die net heel hoog moet zijn ik ben er nog niet uit ik heb contakt met een mevrouw in canada die was opgegeven in 2009 en nog maar 3 maanden te leven had aan darmkanker zij is the cure gaan volgen en is er nu nog . zij vertelde mij dat de thc waarde van de olie hoog moet zijn ik heb in nl geinformeerd bij mediwheat daar hebben ze lage thc waarden ik weet het ook niet wat ik nu het beste kan doen ik woon in belgie en stuit op groot verzet bij de prof die mij behandeld heeft dus eigenlijk zoek ik ook een begeleidende arts in nl die me hier bij kan helpen of ik die olie samen met de tamofixen kan nemen ik woon in de buurt van maastricht weet jij misschien een arts hier die mij wil begeleiden ik wens je van harte veel succes met je behandelingswijze groetjes micheline

    Date: Wed, 7 May 2014 10:26:47 +0000 To: tropicalrebel@hotmail.com

    1. Gaf Micheline,
      Je kunt best contact zoeken met Henk Fransen. Maar er zijn nog meer mensen die je zouden helpen ik zal de namen zoeken. Bij Mediwiet moet je eerst het contactformulie in vullen dan wordt je gebeld en krijg je info over de cannabisolie die jij zoekt, die staat alleen niet op de site. Welke pancreas enzymen heb jij besteld ik zoek nog naar de juist?

      1. Hi Linda,
        Je kan de Pancreas Pork capsules bestellen o.a. bij drogisterij v.d. Pigge in Haarlem. Klinkt nogal vies maar kan erg effectief zijn bij tumorbestrijding. Heb je trouwens het boek van dr. Moolenburgh “U kunt meer dan u denkt” gelezen? Daar staat zoveel waardevolle informatie in, ook o.a. over pancreas enzymen en dieet. Ik heb zelf geen kanker (afkloppen) maar mijn moeder en zusje wel, vandaar dat ik al een hoop geleerd heb over complementaire therapie. Zij hebben beide de reguliere met de complementaire therapie gecombineerd.
        Ik blijf je volgen en wens je alle goeds. Je hebt toch maar mooi jarenlang de kanker zelf in de hand kunnen houden, het was waarschijnlijk heel anders gelopen als je toch de reguliere ‘poison & burn’ route had gevolgd.

        Hartelijke groet,
        Simone

      2. Dank Simone, ik heb gelezen dat het vrij nauw luistert met de pancreas enzymen. Ik ben het aan het uitzoeken en zal de door jouw gebruikte ook meenemen. Ik heb mijn B17 tabletten en pancreas enzymen bestelt in America zie http://www.cytopharmaonline.com
        Het boek van Molenburg ken ik uiteraard en geweldige arts, helaas niet meer praktiserend.

    2. Micheline, je kunt zelf ook prima cannabisolie maken hoor. Met wiet en pure alcohol (voor consumptie geschikt), maak je het zelf vrij makkelijk en met een hoog THC gehalte.

  14. beste linda,
    Waarom probeer je niet N.G.C. Energie-Healing bv
    Provincialeweg 75
    5503HB Veldhoven 040-2521107
    Jacob Duursema en Erik Alleman

  15. Dag Linda, ik ken je niet persoonlijk maar heb je blog gelezen en ontving via iemand anders de laatste update (voor zover ik weet), dat MMS je uiteindelijk niet genezen heeft. ik wil je niet belasten met mijn verhaal – je zult wel héél veel mails van mensen krijgen – maar wil je vragen mij toe te voegen aan de lijst van mensen die je geïnformeerd houdt over je situatie en zoektocht. ik heet Marja de Mol en ontvang je mails graag
    dank je wel en heeeeeel erg veel sterkte gewenst.

    1. Beste Marja,
      Ik kan dat helaas niet zelf doen, als ik op mijn site kom dan vult WordPress dan zie ik het veld om je te abonneren niet om dat ik de beheerder ben! Aan de linkerzijde is een veld waar je je email kun invullen dan krijg je all post automatisch in de mail!

  16. Hallo Linda,

    Ik heb je blog altijd met veel interesse gevolgd en ben blij dat er mensen zijn die andere wegen durven te gaan.
    Kan het zijn dat je toch nog een paar dingen over het hoofd hebt gezien?
    Gebruik je misschien deodorant? En erger nog, misschien die met aluminium erin? Een oncoloog besprak dat toevalling in een medisch prgramma. Ze had ontdekt dat er steeds meer borstkanker in het derde deel tegen de oksels aan voorkwam en dat was volgens haar geen toeval. Ze heeft het borstvocht uit te tepels van die vrouwen onderzocht en bij de vrouwen met een tumor op die plaatsen zat er in het vocht altijd aluminium, bij de anderen niet.
    Dat kan dus ook borstkanker veroorzaken ( of begunstigen) en natuurlijk ook de tumor in je oksel.

    Dat kanker door een cluster van parasieten veroorzaakt kan worden is wel afdoende aangetoont, dat zo’n cluster niet te onderscheiden is van lichaamsweefsel is ook bekend. Je kunt het alleen ontdekken als je het weefsel “op kweek ” zet. Door toevoeging van bv insuline gaat het weefsel zich vermeerderen of ook niet. Als het zich niet vermeerderd is het lichaamseigen weefsel maar indien wel, zijn het parassieten.
    Dit wordt alleen nooit gedaan.

    Over de voorkeur van darmparasiten voor Metanol is wel geschreven en een dat parasiten zich in de omgeving van oplosmiddelen in vele verschillende stadia in ons licham bevinden ook. De eitjes worden niet meer uitgescheden, maar het hulsel lost op en zo hebben we de tweede generatie in ons lichaam. En dat gaat maar zo door.

    Misschien is er deze keer een andere oorzaak en kan de MMS daar niet helpen.
    Jouw kennende (ja toch wel, zonder dat ik je ooit gezien heb) ga je dit ook wel onderzoeken of je weet het allemaal allang.

    Ik wil wel met je mee zoeken als je dat wilt.

    Mijn eerste keus zou ook B17 zijn. Een week intraveneus om snel een hoog level te bereiken en dan met tabletten om het level hoog te houden.
    Je gaat het wel redden. Optimistich blijven!

    Veel liefs,

    Anja

    1. Dag Anja,
      Deodorant gebruik ik al jaren hoogst zelden en dan alleen nog een variant waar geen aluminium in zit, die allen de geur wegneemt maar niet de klieren afdicht zoals alle 24h en tegenwoordig 48 uurs deo’s doen. Parasieten zijn ook weer een gevolg van, er zijn mooie resultaten geboekt door mensen simpele aarswormen kuren te geven, waarmee toevallig de leukemie ook verdween en schimmelkuren idem dito.
      Een harde tumor werkt volgens mij nog iets anders. Het grootste gevaar is nu om het afval van alles wat ik met B17 en alsnog langs andere weg succesvol kan doden ook weg te krijgen uit het lijf.
      Ik bereik al veel reductie met de tabletten, ik kijk dat nog even aan. Misschien dat ik nog naar rigoureusere middelen moet grijpen.

      1. Ik heb nadat ik je geschreven had nog even naar de youtube filmpjes van mensen die die zwarte zalf gebruiken gekeken. Een mevrouw had een reuze tumor in haar been, Aan dezelfde kanker is indertijd een vriend van ons gestorven en bij hem werd eerst nog zijn onderbeen geamputeerd omdat ze de tumor er zo niet uit konden halen. Maar met die zalf trok de hele tumor van die mevrouw eruit, zonder haar been verder te beschadigen.
        Dat weet je natuurlijk wel, maar je schreef dat je dan net zo goed zou kunnen opereren. Maar dat denk ik toch niet. Met een operatie snijd je heel wat stuk aan meridianen, gezond weefsel, spierweefsel en zenuwbanen. Nog afgezien van de narcose. Met die zalf blijft alles intakt, dus ik wil je toch nog motiveren om dat toch ook te gaan proberen als de B17 in gebreke zou blijven.
        Heel veel sterkte gewenst!

      2. Het lijkt me toch echt geen pretje en omdat ik nog andere opties heb, doe ik het vooralsnog niet. Maar je hebt gelijk misschien is een operatie veel ingrijpender en beschadigender dan de zwarte zalf. Wat ik wel stuitend vind is dat we het hier in dit land verder allemaal gewoon maar mogen uitzoeken. Want met zwarte zalf heb je voor grote tumoren echt hulp nodig bij de verzorging. Ook mentaal is het denk ik heel ingrijpend. Daar hadden die indianen vast een wijze oude man of vrouw voor bij de hand.🙂

  17. Hallo Linda, heb je ook al eens combinatie mms en dmso geprobeerd? Dmso gaat tot in de tumor en laat de cel onaangeroerd. Google maar eens op dmso. Verder heb je nog, kurkuma tegen kanker, citroen, asperge, waterstof peroxide. Ik wens je veel succes en hopelijk heeft iedereen wat aan deze informatie. Verder zit ik ook op facebook en met een groep geven we iedere woensdagavond gratis een healing voor iedereen die zich aanmeld voor bv ziekte, problemen, verdriet etc. het enigste wat je hoeft te doen is je voornaam opgeven, meer niet. kijk op facebook , mijn naam is Ad Loermans, klik op als vriend toevoegen, dan kan je me een berichtje sturen. Iedereen is van harte welkom en wij helpen jullie graag op deze manier

  18. Hallo Linda,
    Fijn dat je ook deze moeilijke periode met ons deelt! En heftig dat MMS niet heeft geboden wat je er van had verwacht. Lijkt me heel moeilijk om opeens te moeten erkennen dat je houvast niet een echt houvast was. Wel is het zo dat het je lichaam enorm heeft geholpen, ik heb dat zelf ook zo ervaren en ben blij dat ik je site heb ontdekt en mms ben gaan gebruiken! Ik blijf je volgen en mocht er een ontmoetingsdag komen, dan wil er er ook graag bij zijn. We zoeken toch allemaal een manier om kanker te voorkomen, overwinnen, onderdrukken of onder controle te krijgen. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en wil je heel veel suc6 en sterkte toewensen!

    1. Dank voor je steun Maaike, zoals je zegt het was een houvast en dat loslaten kostte me moeite. onzekerheid is niet fijn we praten er nog een keer over als we allemaal bij elkaar kunnen komen.

  19. Hai Linda,
    Dapper dat je dit nieuws met iedereen deelt! Er komt vast veel op je af. Sterkte.
    Volgens mij is cannabis-juice nog effectiever dan olie en je wordt er minder stoned van. Mijn man heeft wel informatie over hoe het te maken mocht je dat willen proberen en het staat volgens mij ook wel op internet.
    Hartelijke groeten van Lucie.

    1. Dank je Lucie, ik wil er graag nog meer over weten wat anderen ook aan ervaringen hebben met Cannabisolie of de juice. Het is aan de enen kant niet erg om een beetje van de wereld te zijn, maar met werk samen ging het echt niet voor mij. Ook omdat ik snel naar de hoogste dosis wilde 3×4 druppels per dag. Ik ben niet verder gekomen dan 3, 3, 4.
      Ik hoor graag over ervaring van anderen! Sterkte zo te horen kampen jullie ook met het een en ander…

  20. Beste Linda, Sinds de diagnose borstkanker in 2013, beide borsten (rechterzijde een tumor van 9,5 cm) en lymfe en volgens 1e onderzoek in streekziekenhuis geen uitzaaiingen, maar na 2nd opinion in AvL toch flinke uitzaaiingen in de botten, volg ik jou blog en tips en links. Wat een vreselijk bericht! Ik wens je alle wijsheid en sterkte. Ikzelf was destijds ook helemaal niet voor operatie, chemo en bestraling, maar gelukkig werd de beslissing voor mij genomen. Ik was “niet te genezen” en werd naar huis gestuurd met een hormoonbehandeling. Daarna heb ik alles gegoogled en gelezen wat er maar te vinden was. Ik heb een natuurarts geraadpleegd, ben gestopt met mijn drukke, stressvolle baan en heb het roer volledig omgegooid. Ter aanvulling gebruik ik supplementen (Vit. A, B-moerman, melatonine, LDN allen op recept, daarnaast curcumine, vit D, Cod Liver, vit. K, Natrium Seleniet, Calcium/Magnesium en Aloë Vera). Mijn dieet bestaat uit veel groente (ook sappen met een slowjuicer) en fruit, (smoothies met spirulina, ascorbinezuur en chlorella) heel weinig aardappelen, nagenoeg geen tarwe en melkproducten. ’s ochtends een budwigpapje (biogarde-noten-goji bessen-bijenpollen-zwarte bessen, banaan of kiwi, hennepzaadolie, havervlokken,lecithine). Groene thee in alle soorten. Ik volg ook alles wat voorbij komt via Chris Beat Cancer, een site waarop jij me attent maakte. Ondertussen ben ik een jaar verder, de tumor is kleiner geworden en ik voel me, afgezien van wat bijwerkingen van de hormoonbehandeling erg goed en ben blij dat ik niet ben geopereerd en geen chemo of bestraling heb gehad. Ook ik heb behoefte aan een soort lotgenotengroep van vrouwen die voor een niet reguliere behandeling kiezen. Als ik daarin een bijdrage kan leveren dan verneem ik dat graag. Weet dat je door jou blog positief bijgedragen hebt in het omgaan met deze aandoening!! Waarvoor hartelijk dank. Lieve groet.

    1. beste jeanette, er komen zoveel reacties dat ik er af en toe eentje over het hoofd zie, zo ook die van jou. In grote lijnen volgende we dezelfde weg. Ik ben zeker ook zo voortvarend van start gegaan als jij. Wat een domper is dat als het weer een beetje laat vieren, de kanker gewoon terugkomt. Dat is een psychische hindernis om te nemen heb ik ondervonden. Net als de koffieklisma’s dat nog voor mij zijn.😉 om kanker een stapje voor te blijven moet je het beste voor jezelf willen doen, en dat wringt zo merk ik af en en toe met je rol als moeder, vrouw, etc.

      De sociale en maatschappelijke wereld beweegt een heel andere kant op en soms wil ik daar nog gewoon bijhoren. Kom je een kopje koffie drinken? Kom je een borrel halen? Het zijn maar een paar zinnetjes maar je moet dan steeds weer een gevecht met jezelf aan. Ik probeer nu te wennen aan het idee dat ik nooit meer koffie en alcohol zal drinken en in restaurants leer om te vragen of de kok iets speciaals voor me kan maken en precies informeer wat er in eengerecht zit, want hoe vaak ben ik al niet onaangenaam verrast en heb het dan toch maar opgegeten?

  21. Dag Linda, wat ben je een dappere vrouw om zo je eigen weg te volgen! Bewonderenswaardig onder zoveel druk! Ik wens je alle geluk en succes van de wereld om dit te bestrijden! liefs Ineke

  22. Wow, moedige vrouw! Ik was halverwege je verhaal en dacht cannabis en b17. Een aantal regels verder las ik je dat al doet. Heb je weleens van germaanse geneeskunst gehoord en de visie die deze arts op kanker heeft? Daarnaast heb je wel eens een systeemopstelling gedaan over de kanker? Mocht je over het laatste info willen mag je mij altijd contacten. Ik wens je igg het allerbeste! Warme groet avital

    1. Beste Avital, dank voor je bemoedigende woorden. Kanker heeft in mijn geval beslist een traumatische oorsprong, een ongewenste zwangerschap gevolgd door een abortus. Het effect van deze gebeurtenis heeft zich diep in mijn ziel gekerfd en zie het ik dan ook als belangrijkste oorzaak van de stress die ik in mijn leven heb ervaren. Het is een hele klus dit te analyseren en te verwerken. Familieopstelling heeft mij daarbij zeker geholpen. En de theorie van Hamer blijkt bij elk gesprek dat ik ook met anderen over kanker voer, steeds weer zijn gelijk te bewijzen. Ik denk dat ik dit trauma verwerkt heb, maar het heeft mij jaren gekost. En ik ben ervan overtuigd dat je daardoor niet goed kunt helen.

  23. Lieve Linda,

    Poeh hier schrik ik van! Wat kunnen we doen? Ik heb zwarte zalf beschikbaar wat we kunnen gebruiken om De tumor te verwijderen. Ik sta graag tot je beschikking en heb alles is huis, Liefs Simone

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

    1. Beste Simone, dank voor je hulp! Ik heb net in een andere reactie uitgelegd dat zwarte zalf voor mij geen optie is. Te invasief en agressief. In mijn volgende posts zal ik mijn huidige strategie meer toelichten wellicht kun je me daarin dan aanvullen? TXS!

      1. hoi Linda,

        heb je ook mms 2 geprobeerd,dit schijnt dieper het lichaam intetrekken,of mms 1 met dmso ?

        groetjes en beterschap gewenst,

        Luke

      2. Als regelmatig lezer van deze site, ben zelf van Lime genezen door MMS.
        Heb je er aan gedacht om contact op te nemen met stichting Mediwiet. Dat daar meer mensen zijn die ervaringen hebben met tumoren etc, etc.
        Wat ’n huid tumor betreft heeft een vriend van mij zichzelf genezen door zijn huidkanker op zijn hoofd in te smeren met Hennepzaad olie (was ’n goed bedoeld advies) om de verschrikkelijke jeuk te verzachtten.Tot onze grote verbazing nam niet alleen de jeuk af maar ook de huid kwam tot rust en zonder operatie of toestanden is het na zo’n anderhalve maand helemaal weg! Daarna zei de huidspecialist dat het inderdaad ’n heel werkzaam spul is! Wat inhoud dat de Pharma best wel op de hoogte is!
        Hopelijk heb je iets aan mijn schrijfsel, wens je Bon Courage
        Gr Ad

      3. Ik ben al bekend met mediwiet en heb het ook een aantal 10tal weken gebruikt, het werkt niet voor mij op dit moment. wordt er vooral stoned van ook als ik minder gebruik. wel leuk om eens te ervaren maar niet werkbaar.

  24. Beste Linda, heb jij wel eens gehoord van zwarte zalf? Wordt in Turkije al jaren gebruikt en is door de indianen ontdekt. Het trekt ieder gezwel uit de borst!!!!! Ongelofelijk maar waar, kijk maar naar de volgende link:

    Het recept is zelf te maken en ook zijn de ingrediënten verkrijgbaar in een goede apotheek!

    1. Ik heb zwarte zalf inderdaad bekeken, maar gezien de omvang van de tumor is dat geen optie meer als ik nog normaal zou willen functioneren! Onder mijn oksel kan ik me het al helemaal niet voorstellen. Het maakt ene vreselijk gat. Ik heb een vrouw gezien die het op haar been heeft gebruikt, de tumor had een omvang van een walnoot en groeide uit tot een wond zo groot als een broccoli. Zo te zien kwam de tumor er wel uit, maar waarom zou je dan niet opereren?

      Maar afgezien van de enorme kraters die zwarte zalf maakt (die zo heb ik voldoende gezien ook wel helen) en de pijn, is het een afdoende oplossing? Of zit het probleem dieper en komt het gewoon terug?
      Ik zie kanker als een ziekte die je lichaam als oplossing kiest voor een probleem dat wij over het hoofd zien. Wij voeden kennelijk het kanker probleem. Dat betekent dat we binnen het verkeerde paradigma de oplossing zoeken.

      Dat wil niet zeggen dat sommige mensen wel degelijk baat kunnen hebben van zwarte zalf. Ik kan me goed voorstellen dat je het toepast voor nog kleine plekken met huidkanker. Als je het gebruikt zou ik me graag willen laten begeleiden door iemand ie kennis heeft van wondverzorging. het lijkt me absoluut niet iets om zelf mee te experimenteren. Als je het eenmaal op je huid hebt gesmeerd is er namelijk geen weg terug…dus voor mij geen zwarte zalf, te invasief en agressief.

  25. Ik lees veel reacties van mensen hier die fantastische ervaring gemaakt hebben in hun leven. Ook zie ik veel vragen en opmerkingen die betrekking hebben op het vinden van het juiste middel tegen ziektes zoals kanker. Die zijn al jaren gelden gevonden, lees bijv. maar eens `Der krebs Bankrott´ van Ernst Wollenberg. Dit beschrijft het verhaal van Dr. Alfons Weber, die opnieuw ontdekte waardoor kanker ontstaat, namelijk parasieten! Transdermal magnesium Therapy van Marc Sirus is ook een aanrader, niet te geloven waartoe een gebrek aan magnesium ziektes en gebreken veroorzaakt. Dr Wilhelm Reich, `Der Krebs (Orgon II)´is ook een aanrader, zijn boeken werden openbaar vernietigt terwijl hij nog leefde…. Dr.med. Ryke Geerd Hamer, `Krebs ist heilbar´, ook deze man werd stevig gemobt door het systeem. De lijst is heel lang, maar één ding weet ik ondertussen, wat de media beweert is niet waar, vaak zelfs het tegendeel, en artsen zijn stomweg vertegenwoordigers van de farmaceutische industrie, niets anders.
    Vergeet nooit dat ziek zijn geld opbrengt, profijt van genezing heeft behalve jij zelf niemand!

  26. Beste Linda,
    MMS alleen is in staat om alle virussen, bacteriën, schimmels, etc. te stoppen bij het voortplanten, de rest ruimt het immuun systeem op. Wat veel mensen vergeten is ook hun leefstijl en dieet aan te passen. Het heeft niet al te veel zin om MMS te nemen en het immuunsysteem niet te ondersteunen. Veelal is het opruimen in je lichaam een goede stap, maar je dient ondersteuning te bieden door uitgewogen te eten, eventueel je leefomgeving te veranderen, extreem te letten op het gebruik van mobile telefonie, Wi-Fi, bluetooth, etc., geen maaltijden bereiden op een inductie kookplaat of magnetron, geen melkproducten en nog veel meer. Het is ook belangrijk om te ontgiften en te ontslakken. Veelal krijgen vrouwen (maar ook steeds meer mannen) problemen die te maken hebben met aluminium, fluoride, maar ook barium, strontium, aluminium – magnesium verbindingen, veroorzaakt door o.a. chemtrails, deodorant, tandpasta, vloeibare zeep, shampoo, etc. Het is te veel om op te noemen, maar ik weet wel dat je een hele grote kans hebt om onmiddellijk verbeteringen te krijgen als je het organisme helpt met opruimen indien je alle gifstoffen eerst je lichaam uitgooit en daarna weer langzaam opbouwt met de juiste voeding, goede ademhalingsoefeningen, regelmatig rust en lange pauzes tussen de maaltijden, etc., etc., etc.
    De strijd tegen kanker win je indien je begrijpt wat het is, ik weet niet of je al een beeld hebt gevormd bij deze ziekte, maar het is altijd goed om te weten waar je tegen vecht.
    Je kan graag contact met mij opnemen als je daaraan behoeft hebt. Per mail ben ik goed bereikbaar. Ik heb jouw blog geabonneerd en krijg reacties eventueel ook mee. Zou me erop verheugen om jouw kennis aan te kunnen vullen. Ik ben reeds sinds 5 jaar ver weg van de mainstream methodes als het om genezing gaat. Heb mijn eigen zoon het leven gered.

    Liefs en groet
    Kasper

    1. Beste Kasper,
      Dank voor je aanvullingen. Ik zal in de komende blogs ingaan op alle dingen die ik wel goed heb gedaan en welke ik beter had kunnen doen. Ik wil heel graag iedereen een keer ontmoeten ik hoop dat nog een keer mogelijk te maken, want er is een schreeuwende behoefte bij kankerpatienten om kennis en ervaring uit te wisselen.

      1. Daar wil ik graag bij helpen, ik heb veel gesprekken met mensen die denken ongeneselijk ziek te zijn. Het lijkt mij niet al te moeilijk om centraal in het land een plek te vinden die groot genoeg is om mensen de gelegenheid te geven uit te wisselen. Mocht je hulp nodig hebben dan hoor ik het graag!

  27. Wat een dappere keuze. Ik blijf je volgen en hopelijk zo ook wat te kunnen steunen. Heb je weleens van jodium gebruik in hoge doseringen tegen tumoren in borstweefsel en ovarium gehoord. Dokters hebben dit met succes kunnen behandelen. Op internet is hier info over te vinden.

    Heelveel succes in iedergeval

      1. Ja, backing soda is buitengewoon interessant, ik gebruik het voor medicinale baden. Wat ik niet begrijp is hoe een basische stof door je zure maag komt? Kan iemand dit uitleggen? Want als je maagzuur niet meer zuur is kun je je eiwitten niet goed verteren en krijg je een extra zware belasting op je alvleesklier om enzymen aan te maken.
        Heeft iemand een idee?

  28. Dag lieve Linda,
    Kanker geeft ons zo’n enorme mogelijkheid te ontdekken wie je werkelijk bent en als je dit ten diepste aangaat zoals jij dan vindt er sosieso heling plaats. Heling van jouw ziel.
    Ik ben je dankbaar voor het voorbeeld dat je bent voor velen. Ook voor mij. Toen ik darmkanker had en op jouw site ging lezen bleven steeds maar de woorden “kwaliteit van leven ” terugkomen. En dat je uiteindelijk terug moet kijken op hoe je het zelf hebt gedaan en dat je die weg alleen maar zelf kunt gaan. Dat heeft mij geholpen om mijn eigen keuzes te maken en mijn weg na de darmkanker zelf te onderzoeken. wat heeft het mij te zeggen op alle vlakken, hoe wil ik leven, wie ben ik ( in dit leven) ?
    Dank voor het delen van deze nieuwe stappen die je zet , ik blijf ze met aandacht en interesse volgen.
    Lieve groetjes,
    Wouthiera

    1. Dank je Wouthje, je hebt het prachtig verwoord. In de eerste plaats maak je een keus om ziek te zijn of te leven. Uitvinden wat dat laatste precies is, is de meest heftige maar ook wonderbaarlijkste rollercoaster waar je je hele leven in terecht kan komen. Daarom suis ik ook gewoon nog een tijdje door met heel veel lieve mensen om mij heen.
      XL

  29. Hallo Linda,

    Succes gewenst met jouw strijd tegen kanker. Ik benieuwd hoe het je verder vergaat. Nogmaals sterkte. Groetjes,

    Ida

    Verstuurd vanaf mijn iPad

      1. Beste linda allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met dit akelige nieuws!!

        Ik heb wel een vraagje voor je. Ik wil ook mms gebruiken ik heb 1 fles besteld van meditecheurope en 1 van mmswinkel. Deze heb ik beide geactiveerd maar ik zie grote verschillen. Welke mms ziet er goed uit op de foto? Alvast bedankt!

      2. Interessante foto! de meer gele variant is wat je moet hebben daarin zitten ook gasbellen. Het andere spul ik weet niet wat het is maar het is zeker geen geactiveerde MMS. Van wie heb je die laatste MMS?

  30. Hallo Linda,

    Heb net aandachtig gelezen wat je net schreef in je nieuwsbrief.

    Ken je Senia Melchizedek? http://www.lotusjoy.nl/over-selnia-melchizedek/

    Ik ben ervan overtuigd dat iedereen zichzelf kan helen door aan zichzelf te werken en ook de donkere kant van jezelf te accepteren om zo helemaal tot heling van je fysieke en geestelijke en emotionele lichaam te komen.
    Ik bewonder je doorzettingsvermogen en de kracht die je hebt om af te wegen wat je goed voor jezelf vindt.
    heel veel sterkte en goede moed,liefs,
    Frieda.

  31. Beste Linda,
    Gewoon proberen door te gaan met je goede leven ondanks de stress die het nu met deze diagnose geeft.
    Er zijn nog veel mogelijkheden Het is blijven zoeken naar die middelen die het proces zouden kunnen stoppen of vertragen.
    Voorlopig heb je er een aantal goede jaren bij gekregen en misschien vind je op tijd het juiste middel.
    Er moet meer samengewerkt gaan worden met allerlei organisaties en wetenschappers Misschien dat er dan ooit een oplossing wordt gevonden voor het kanker vraagstuk.
    Blijven zoeken en middelen uitproberen, stopt het niet, zoeken naar weer een nieuw middel.
    Is hyperthermie een optie in combinatie met een middel Misschien het proberen waard.
    Canabis Hennepzaadolie en lijnzaadolie zoals beschreven in het boek van Brian Peskin zouden ook een goed middel kunnen zijn, dat heeft alles te maken met zuurstof in de cellen brengen zoals Otto Warburg ontdekte.
    Blijven zoeken en positief blijven. Je bent al zo’n eind gekomen! Ik wens je veel sterkte.
    Lies Rensen

    1. Dank Lies voor je aanvullingen. Lijnzaadolie behoort al meerdere jaren tot mijn dagelijks voedsel net als curcumma, Chlorella, etc. Het is wat je zegt zoeken naar het optimum. Niet alles wat ik de afgelopen jaren heb gedaan kan aan de kant, zeker niet. Ik zoek dan ook door naar het mechanisme achte de oorzaak van kanker. In mijn geval is dit 100% zeker getriggerd door een zwangerschap gevolgd door een abortus, daar ligt de sleutel. Ik heb een hoopvol spoor te pakken. Ik ben het ook 100% met je eens dat we meer moeten samenwerken, met de billen bloot en met veel mensen uit veel disciplines nadenken, mindmappen en experimenteren en vooral EERLIJK zijn over de resultaten.🙂

      1. Beste Linda, Als dat de trigger was dan heb je waarschijnlijk veel baat bij wat Dr.med. Ryke Geerd Hamer verteld over het ontstaan van kanker. Hij beschrijft de shock die je doormaakt, veelal alleen en plotseling als een ingrijpende gebeurtenis, die indien je het niet verwerkt woekert in je leven, passend bij het orgaan dat direct een correlatie met de gebeurtenis heeft. In jouw geval kon dat wel eens passen. Als een parasiet de overhand neemt in je leven is dat omdat het immuun systeem ergens anders druk aan de weg timmert. Dan krijgt een tegenpool de overhand en doet wat hij het beste kan, vreten. Dit is wederom weer tegen te gaan zoals ik in mijn bijdrage ook al schreef, dieet, rust, verandering van leefomgeving, etc. Ik heb de boeken van Galina Schatalova gelezen, zij beschrijft hoe we onszelf dood eten. Bij kanker raad zijn dan ook aan de patient het eten en drinken een aantal dagen te onttrekken. Daarna heel langzaam opbouwen met minimale hoeveelheden direct geperste sappen van kruiden, zwarte wortels, rode biet, etc. Fantastisch hoe Gods apotheek werkt toch?!

      2. Hallo Linda, kijk eens op You Tube, daar staan filmpjes op van Rick Simpson. Hij heeft veel mensen met kanker genezen, met cannabis olie. dan weet je ook welke cannabis je moet gebruiken. Veel succes, Ad

      3. Dank je Ad, ik heb mij al uitgebreid over Rick Simpson geïnformeerd. Ik heb cannabisolie gebruikt maar het stoned worden was voor mij niet handig. Dus ik ben ermee gestopt.
        Misschien dat ik het weer ga oppakken maar dan alleen s’avonds, je slaapt namelijk als een blok!🙂

  32. ik blijf je volgen…..ik heb een zeer grote tumor in mijn neus en kaakholte……ook ik leef mijn eigen laatste 5jaar…..mms heeft niks gedaan , en salvestrol tot nu toe ook niet…..canabis gebruik ik met een vaporizer…..het heeft niks gedaan met de tumor (inverted papilloma) mijn tumor is 4cm bij 3.7 cm en ik krijg het steeds benauwder en druk op mijn oor…..toch heb ik alle dokters vaarwel gezegd…..in ieder geval tot nu….en zo lang mogelijk…..ik sta hier helemaal alleen voor! sterkte, je bent niet de enigste worstelaar!

    Connie bakker, fotograaf.

    1. Lieve Connie! Niet opgeven, we moeten de juiste dingen eruit pikken en deze blijven gebruiken als ze van belang kunnen zijn. Of het nu MMS, bicarbonaat, zwarte zalf of wat dan ook is het zijn lapmiddelen als je er niet in slaagt tegelijkertijd je lichaam aan te sporen zichzelf te genezen. Dat is altijd een individueel verhaal. Toch sta je er niet alleen voor! ik en vele anderen hier op de blog zijn er voor je en hopelijk zien we elkaar binnenkort zelfs wel, want een blog is mooi maar ontmoeten is beter. Ik speel al een hele tijd met de gedachte elkaar te ontmoeten om elkaar te steunen en kennis uit te wisselen.
      Voor nu heel veel sterkte.
      Liefs Linda

    1. Ik heb de onderzoeken over DCA ook gelezen en contact daarover onderhouden met Wim Huppes (google zijn naam als je die nog niet kent). DCA heeft teveel bijwerkingen in mijn ogen om het als een zinvol alternatief voor mijn borstkanker te proberen. Het gaat dan om zenuwuitval in de vingertoppen etc. Dat is tenminste wat Wim Huppes in zijn onderzoek naar DCA onder 500 patiënten heeft ondervonden.
      Ook nog niet het ei van Columbus helaas.

Geef een reactie

