Discussieer mee! Nieuwe inzichten over kanker!


Het artikel “Genezen van kanker in 6 stappen” dat hier al vanaf het begin in 2009 op de website staat, is nog steeds interessant om te lezen, zeker ook vanwege alle vragen en commentaren en ik laat het daarom ook staan.

Een aantal van mijn inzichten zijn echter geheel verandert!

Ik wil dan ook de discussie en vragen over genezing, bij deze nieuwe post voortzetten! Dat is een stuk overzichtelijker, voor iedereen. Er staan soms honderden comments bij oude artikelen! Ik ga daarom de belangrijke discussies splitsen naar onderwerp zodat ze makkelijker te volgen zijn.

Het is vandaag 22 april 2017 en mijn nieuwe website is gelanceerd! Daar deel ik mijn laatste inzichten over wat ik denk dat kanker is. Zie het artikel ‘Wat is kanker?

Een aantal van de inzichten genoemd in mijn eerste stappenplan Genezen van kanker in 6 stappen heb ik (deels) moeten bijstellen.

Ik deel graag mijn herziene visie op de belangrijkste punten:

  1. Ik geloof niet meer dat kanker wordt veroorzaakt door een infectie met een schimmel.
    Schimmels spelen nog zeker een rol in de celdeling van de kankercel en zijn ook altijd bij tumoren aanwezig, maar zij zijn niet de oorzaak! Er is een buitengewoon interessant boek, waar de rol van schimmels het best wordt beschreven. Het is het boek Cancer: Cause, Cure and Cover-up door Ron Gdanski. Schimmels werken in symbiose met de kankercel, zodat hij veel sneller kan delen. En de schimmel verschaft de kankercel eiwitten om het harde panser dat hem beschermd tegen detectie van het imuunsysteem, mee te bouwen. (Waarom zijn tumoren altijd hard?) De agressiviteit van een kankercel wordt naar mijn idee bepaalt door de aanwezigheid van schimmels. De ernst van de toestand van de patient bepaalt hoe sterk de invloed van deze schimmels op het delingsproces zijn. Misschien is daarmee ook wel de gradatie in agressiviteit verklaard?Heeft Dr. Simoncini daarmee dan ook helemaal afgedaan? Nee, zeker niet. Natrium-BiCarbonaat kan bij sommmige kankers een geweldige verandering teweeg brengen. Voornamelijk omdat het het melkzuur dat de kanker uitscheid, neutraliseert en daarmee de lever ongeloofelijk ontlast!! Dat is de voornaamste reden dat Simoncine met zijn therapie succes heeft, naar mijn mening. Wanneer hij patienten behandelt die door eenmalig trauma en verdriet zoveel stress hebben gehad dat ze er kanker van hebben gekregen, en zij kunnen genezen op deze wijze, dan zullen zij niet snel opnieuw kanker ontwikkelen,  omdat de stress weg is. Kankerpatienten waar de stressbron nog wel aanwezig is, krijgen vaak opnieuw kanker. Maar ook dit, kan ik niet bewijzen. Het komt voort uit de logica, wanneer je begrijpt hoe kanker werkt en het lichaam in feite helpt.
  2. Ik geloof niet meer dat zuurstof gebrek de oorzaak is van kanker.
    In het experiment van Otto Warburg is wel aangetoond, dat wanneer je een cel zuurstof onthoudt er een kankercel ontstaat, maar dit wil nog niet zo zeggen dat dit in het menselijk lichaam ook de reden is voor een cel om te muteren naar zodat hij suikers gaat fermenteren. Wat sinds Warburg de echte definitie van een kankercel is! De verandering in energie huishouding van oxidatie naar fermentatie.
    The term Warburg effect describes the observation that cancer cells, and many cells grown in-vitro, exhibit glucose fermentation even when enough oxygen is present to properly respire.
    Dus wat hier duidelijk staat, is dat zuurstof niet de oorzaak is van de mutatie. Je kunt het er wel mee forceren, maar zelfs in de aanwezigheid van zuurstof gaat een cel over naar fermentatie. Dat is het enige wat echt belangrijk is.Waarom doet die cel dat? En waarom doet hij dat in het menselijk lichaam? Want een petri-schaaltje is echt totaal iets anders dan ons eigen lijf. Er is japans onderzoek gedaan, dat wanneer je cellen maar genoeg pest, met zuren, basen, mechanische druk, electrische spanning en wat je maar kan bedenken, dan transformeren ze naar een kankercel! Je moet ze dus pesten!!! Onder stress zetten. He, wat betekent dat?
  3. Ik geloof niet dat het bestrijden van microben en dus het gebruik van MMS de oplossing voor kanker is.
    Is MMS dan helemaal afgeschreven als middel in de strijd tegen kanker? Ja en nee. Ja, als inwendig middel om kankercellen mee te bestrijden, zeg ik, dat heeft geen zin. Kanker komt atijd terug als je de oorzaal niet hebt aangepakt. En de oorzaak is geen virus, geen bacterie en geen schimmel! Ze spelen allemaal een rol, dat klopt. Ze worden daarom ook steeds waargenomen bij kanker dat klopt ook en soms verwarren we dan oorzaak en gevolg. Omdat we niet weten wat er eerder was! We maken dan een verhaal wat klopt bij onze waarneming. Dit heet narratieve misleiding. De wereld is er vol van! Lees hier wat Nassim Nicholas Taleb auteur van het boek  Zwarte Zwaan er zelf over zegt; klik hier.Nee, ik wil MMS nog niet volledig afschrijven, maar het eerdre inzetten als hulpmiddel! Om je darmen eens goed mee te reinigen is het uitstekend! Om een wond mee te ontsmetten is het ook uitstekend in zetbaar! En om kankercellen af te breken die van buitenaf bereikbaar zijn, is het een optie om het proces te versnellen of de deling van cellen te beperken. Dit gebeurt vooral omdat MMS de schimmels die de kankercel helpen delen dood. En mogelijk ook de harde schaal van de kankercel kan openbreken, waardor de kankercel door het imuunsysteem wordt opgeruimd. Maar nog steeds geldt, als de onderliggende oorzaak niet aangepakt wordt is het alleen maar een doekje voor het bloeden.

Het lichaam zal steeds weer opnieuw kankercellen inzetten om jou te helpen overleven! Totdat bij jou de oorzaak weg is, is kanker nodig. Nodig om je van een nog groter probleem af te helpen. Dat probleem is suiker, suiker, suiker en suiker.

De eindconclusie bij het artikel deel ik daarom nog steeds: Geen stress, geen suikers en geen snelle koolhydraten in je voeding en reinigen van je lichaam. Alleen goede dingen eten waar alle vitaminen en mineralen inzitten en 30 minuten bewegen en mediteren per dag! De zon in en een goede nachtrust nemen.

Heb je nog vragen?

Kijk ook op mijn nieuwe site voor achtergrond info! http://www.lindawoudstra.nl Of stel je vraag hieronder!

12 thoughts on “Discussieer mee! Nieuwe inzichten over kanker!

  1. Hoi Linda, dank je voor de informatie. Ik had veel ervan al eerder gelezen en vind het apart dat je niet meer gelooft in de zuurstof tekort theorie. Wat heeft jou hieraan doen twijfelen? Groetjes Luuk

    1. Heel simpel Luuk, omdat tumoren haarvaten aanleggen die de zuurstof tot in de tumor brengen…ook warburg zelf en Seyfriend geven in hun onderzoek aan dat ONDANKS de aanwezigheid van zuurstof, kanker ontstaat. Er moet dus wel een andere oorzaak aan ten grondslag liggen. Uitgangspunt is dat het lichaam de juiste maatregelen neemt. Waartegen vecht het lichaam dan wel? De overmaat aan suikers, in het bloed is het enige zinvolle antwoord op die vraag.

  2. Heeft iemand ervarimg met ‘Transfer factors’ van 4-Life? Transfer factors (of overdrachtsfactoren) zijn minuscule natuurlijke moleculen die in het lichaam van alle zoogdieren voorkomen en essentiele immuuninformatie an onze cellen doorgeven. Ze werken tussen verschillende soorten – van dier naar mens of van dier naar dier – en geven het onwetende immuunsysteem de kennis die het nodig heeft.

  3. Hoi Linda, top omschreven en nogmaals complimenten daarvoor. Ik ga alles wederom goed doorpluizen om voor mijzelf een eigen vertaalslag te maken, daarna kom ik terug met wat vragen zodat ieder kan meelezen en inzicht verkrijgen;) Groetjes van Manon.

  4. Hallo,
    Al eens onderzoek naar Amegdaline(vit B17),DMG(vit B15)en thee van de bladeren van de zuurzakboom gedaan?

    Mvg, Ivo

    1. De B-vitamines alle 24(!) zijn voor iedereen waanzinnig belangrijk! Eet daarom lever 1x per week dan krijg je het allemaal binnen! heb je daar een probleem mee dan is cataplex B van standard proces een alternatief. Thee van zuurzak heb ik gebruikt, maar geen resultaat van gezien. Maar het is de moeite waard om zuurzak supplementen nog een keer erbij te proberen. Dat staat op mijn bestellijstje.

Geef een reactie

