MMS via Natufarm


Herstel je gezondheid in 3 stappen
Na ruim 4 maanden is mijn MMS website weer online. Er is nog wel het een en ander te doen, maar voor wie MMS en gerelateerde producten nodig heeft kan die gelukkig weer betrekken. Nieuws is dat ik als distributeur voor MMS Bulgarije samenwerk met Amanda Mary. Mary bereikt fantastische resultaten met haar ‘restoring health’ programma op basis van mms-protocols en is een fantastische adviseur. Kerri Rivera uit Mexico bewijst dat autisme geneesbaar is.  Ook met haar werk ik samen.

Met Natufarm leg ik de nadruk op het voorkomen van ziek worden door het lichaam te zuiveren in 3 stappen;

1.) het verwijderen van parasieten
2.) het verwijderen van galstenen uit lever en galblaas 
3.) het volgen van een mms protocol

Voeding en Stress reductie
Uiteraard zijn gezonde en uitgebalanceerde voeding en supplementen ook aan de orde, maar dat zijn issues die individueel goed hanteerbaar zijn. Om stress te reduceren raad ik EFT therapie cq -coaching aan. Helaas zijn er in Nederland nog maar weinig ervaren EFT professionals werkzaam. Daarom hebben Linda en ik het idee opgevat om – naast presentaties en workshops op het gebied van gezondheid – in haar prachtige pand te Soest regelmatig EFT-workshops te gaan geven.

Voor informatie mbt MMS kunt u mij altijd bellen of schrijven:

Steven Soeten-ID
Steven
0527-611333 of 0684710309
Email: info@natufarm.nl
Website: http://www.natufarm.nl

 

 

Heb je een vraag aan Steven?

Geef een reactie

