Artemisia Cancer Cure?


Ik krijg van vele kanten informatie aangereikt over Artemisia, deze blog heeft een aantal interessante verwijzingen naar onderzoeken.

Op Amaz514KkiOiPxL._SX348_BO1,204,203,200_on vond ik dit boek wat veel informatie bevat.

The Truther Girls' Blog

I had recently come across a testimony from a Doctor who treated a boy with cancer with artemisia, among other things, and he stated that it produced a prompt remission. So I looked into Artemisia.

Artemisia cure for cancer?

In an archeological dig in China in the 1970’s, many ancient herbal remedies were uncovered. Among them was one for malaria using Artemisia. As a result, this herb began to be used widely for malaria treatment. Of note, this is Artemisia Annua, also known as Sweet Annie or Qing Hao in Chinese, not Artemisia Absinthe, which is known as Wormwood and is commonly used in anti-parasite cures.

But what’s more, in 1995, bioengineering professors Henry Lai and Nahendra Singh from the University of Washington began studying its potential as an anti-cancer drug and found it killed cancer cells in vitro in a matter of hours, and was even able to cure…

View original post 675 woorden meer

5 thoughts on “Artemisia Cancer Cure?

  1. Lieve Linda,

    Al een tijdje volg ik je blog…… je bent steeds op zoek naar HET medicijn…..
    Ik bewonder je om je…zoektocht naar puurheid…..respect…..luisteren….
    Maar heb je het al eens gezocht bij je eigen Schepper ?
    Hij kent je door en door…….
    Hij is ook je Heelmeester…..
    Hij houdt van je !
    Bezoek eens een dienst van Jan Zijlstra, hij is een dienstknecht van de Heer.
    Ga er zonder vooroordelen eens heen……
    http://www.wingsofhealing.nl/
    Ik bid voor je !
    Shalom

    1. Hai Claudia,
      Ik heb al eens van de mogelijkheid gehoord en het klinkt me niet eens gek in de oren. Als overtuigd atheïst, moet ik zo langzamerhand met de kennis over de quantum fysica in de hand, mijn brein openstellen voor dat wat ik door de onderdrukkende religie ver van mij heb geworpen. Ik bestudeer nu ook het kind dat ik misschien jaren lang met het badwater heb weggegooid! Dat proces voltrekt zich als vanzelf door mij meer te verlaten op mijn inspiratie en de dingen die me spontaan worden aangereikt aan te nemen en eerst de tijd te nemen ze ook te bekijken.
      Wie weet waag ik dan ook nog eens de stap om naar Jan te gaan. Dank.

      1. Beste Lind,

        Petra heeft uitgezaaide borstkanker sinds april 2014, ze is op vele fronten aan het vechten tegen deze ziekte na omstandigheden gaat het goed Het enige probleem Op dit moment is dat de tumormarker stijgt Wij hebben beraadslaagt en we gaan waarschijnlijk besluiten naar bracht te gaan om daar een behandeling te volgen met ambachten Lean vitamine b17 en automation in kurkuma en germanicum wij hebben inmiddels het hele behandelplan binnen en het is heel erg interessant Het zijn allemaal producten gemaakt volgens de nieuwste inzichten met een zeer hoge biologische opneembaarheid alles zal via infuus worden toegediend en het betreft een vierwegs programma waar in dus 4 weken lang elke dag deze infusen toegediend zullen gaan worden daarnaast gaat Petra ook slangen enzymen toegediend krijgen via horvi hierover kan je informatie vinden via Google deze therapie zal worden toegepast na het 4 weekse programma En deze is bedoeld een feitelijk Zo hebben wij dat althans begrepen het Karwei af te maken we gaan het proberen Alhoewel we nog niet 100% zeker zijn we zijn eigenlijk benieuwd wat jij ervan vindt Wellicht kunnen wij via de mail jouw dit toesturen het hele protocol hebben wij binnen gekregen en zeer uitgebreid staat daarin alles beschrijven te stoffen en in welke frequenties deze samen of na elkaar toegediend zullen gaan worden om heel eerlijk te zijn zijn Petra en ik heel erg benieuwd wat jij ervan vindt Mede omdat wij ook begrepen hebben dat jij ook met vitamine b17 aan de slag wilt gaan Wie weet kunnen we elkaar nog wat bij leren Mocht je interesse hebben over de protocollen van uitgebracht dan horen wij graag jouw reactie Wij wensen je heel erg veel succes in jouw strijd en dat blijf je volgen groet Petra en Jeroen

Geef een reactie

