Telegraaf interview


Vandaag in de telegraaf het vervolg op mijn verhaal van bijna twee jaar geleden.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond/gezondlijf/24238749/__Linda_ziet_af_van_reguliere_kankerbehandeling__Ik_wil_niet_weten_of_de_kanker_is_uitgezaaid__.html

Om de keuze te durven maken voor zwarte zalf heb ik eerst veel gedaan om naar mijn innerlijke stem of hogere bewustzijn te luisteren! Die je in je hart vind het antwoord heeft op alle vragen. Mij heeft daarbij heel erg geholpen om een keer een Ayahuasca ceremonie bij te wonen. Dat heb ik gedaan bij http://www.mensenaandacht.nl

Waar koop je zwarte zalf?

Niet in Nederland dus, het is verboden. Gewoon planten extracten! Verboden? Voor informatie over zwarte zalf kun je Googlen op black salve, bloodroot, cansema.

Maar pas op de foto’s zijn soms afschrikwekkend en het eindresultaat staat er niet altijd bij! Veel sites die kwaad willen spreken tonen alleen het begin van het proces waarbij je cellen de kanker er uitwerken, dat leidt veelal tot een groot gat en ziet er naar uit. Maar als je een paar maanden verder bent heeft de huid zich, zeker bij kleinere wonden tot 3-4 cm, volledig en zonder littekens hersteld!

Ook kun je kijken op de Facebook groep zwarte zalf: The Black Salve Discussion Group waar we wereldwijd ervaringen met elkaar delen.

https://www.facebook.com/groups/blacksalve/?fref=ts

En hier de link om het te kopen:

http://www.herbhealers.com/store/http-www-altcancer-com-cansema-htm.html

 

16 thoughts on “Telegraaf interview

  1. Wat een kankermaatschappij maar dan letterlijk. We stressen ons kapot, moeten dan met een burn out naar de psycholoog en aan de pillen. Dit wordt voor het gemak psychisch genoemd. Of we krijgen een hartinfarct of kanker. In dit soort gevallen heet het lichamelijk omdat je het duidelijker kan zien dan de stresshormonen in je lichaam.
    Droomde laatst dat ik kanker zou krijgen maar dat ik er ook vanaf kwam. Ben al rustiger aan aan het doen na moeilijke tijden en wil nog wat dingen doen voor m’n gezondheid.

    1. Dat is het beste wat je voor jezelf kunt doen! Gas terugnemen en er ook niet mee zitten dat je dat doet!!
      Maar meestal kunnen we dat niet en zit een trauma ons in de weg en blijven we opgejaagd en onrustig. Dan moet je dieper en kun je veel bereiken met the healing code van Alex Lloyd , EFT, hypnose of een ayahuasca ceremonie.

  2. Beste Linda, zou je mij kunnen helpen. Mijn man heeft twee soorten kanker, is bezig al zeven jaar met de reguliere therapieën, maar ook met sommige vormen van alternatieve therapie. Zou je met hem kunnen spreken uit eigen ervaring wat voor mogelijkheden voor hem nog zijn. Dat lukt mij niet meer om hem te overtuigen dat genezing mogelijk is. Er is niemand in onze omgeving die mij kunnen steunen. Hartelijk bedankt!

      1. Lieve Linda,
        Hartelijk bedankt voor je aardigheid en bereidheid om ons te helpen! Ik bel je zodra het mogelijk is. Ik wens je heel veel liefde in je persoonlijke “journey” toe!
        Met hartelijke groeten,
        Maria

  3. Beste Linda
    Je gaat hiermee tegen je eigen principes in.
    Nu smeer je chemo op je huid.
    Dat het “natuurlijk” is wil niet zeggen dat het niet even agressief kan zijn.
    Je huid is ontworpen om dingen buiten te houden, dat vernietig je dus met zwarte zalf.

    1. Beste Hans,
      Ik neem de beslissingen die voor mij goed voelen. Dat is mijn principe, daar kan de ratio helaas niet altijd tegenop. Probeer ik wel, maar ik kan niet alle stappen in mijn proces met de rede beargumenteren. Zwarte zalf is beslist geen chemo, want chemo werkt niet selectief en ook niet met het principe dat de eiwitlaag van de kankercel wordt aangetast. Zwarte zalf grijpt wel in in het lichaam en is dus wel degelijk een interventie, die als je dat wil kunt vergelijken met een operatie. Niet met chemo. de zwarte zalf vindt alleen alle cellen en met een operatie is dit bijna ondoenlijk en wordt er dan ook vaak maar voor gekozen om het hele orgaan of ledemaat te verwijderen. Ik probeer een iets selectievere methode en hoop daarmee mijn borst te kunnen sparen en daarmee mijn lichaam zoveel mogelijk in tact te houden.

  4. Jeetje Linda.. Ik kreeg het linkje van jouw artikel in de Telegraaf, omdat ik ook bij de ‘recalcitrante’ patiënten hoor … Ik moet de rest nog gaan lezenvan jouw Blog, maar tot nog toe is het zó herkenbaar! ( ook jouw zoektocht) Voor mij is het aller allerbelangrijkste naar mezelf luisteren .. en dat bleek heel goed te werken! ( de voorgeschreven Chemo was niet nodig ) wat fijn dat jij je verhaal en je zoektocht deelt..
    Veel kracht ….en inderdaad.. zo min mogelijk stress , liefs Esther

  5. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24175872

    Abstract

    Black salve is a compound derived from various inert ingredients, but it can be transformed into a corrosive ointment by the addition of bloodroot (Sanguinaria canadensis) or zinc chloride. Black salve products have been advertised as a natural remedy for many ailments, ranging from bee stings to skin cancer. This article reviews the current literature surrounding this compound, which in its corrosive form can be dangerous for use without medical supervision. Patients should be educated about the lack of objective evidence supporting the clinical efficacy of black salve as a skin cancer treatment, as well as the possible cosmetic defects resulting from tissue necrosis secondary to the effects of bloodroot and zinc chloride.

    1. Er bestaan voor inwendig gebruik ook bloodroot capsules. Ikzelf heb die nog niet gebruikt. Maar wat je ook gaat gebruiken onderzoek diep in je ziel naar de oorzaak van je stress, waarom heb je kanker? Die vraag kun je meestal wel beantwoord krijgen Als je echt wil kijken.
      Liefs linda

      1. Stress oorzaak nummer 1 voor mijn gevoel…en daardoor niet goed naar je lijf luisteren,cq niet meer goed voor jezelf zorgen….

      2. We hebben echt geen idee wat stress allemaal in het lichaam doet. We zijn zo gewend geraakt aan stress dat we het allemaal normaal vinden. Daarom is het zo moeilijk nog te herkennen hoe je jezelf in die permanente stress gevangen houdt. Zelfs als we op vakantie gaan zijn we eerst over onze toeren, om dan ergens totaal van huis te ervaren dat het leven best ok is als we het simpel houden…maar eenmaal thuis moeten we weer aan het werk om genoeg geld te hebben voor die nieuwe tas of auto, wat oh jee je zal maar niet mee kunnen komen en dit jaar niet op vakantie kunnen! stress…over meedoen, de financiën, de crisis, je baas of collega, je vriendin, je kinderen, er is zoveel om stress over te hebben! Totdat je ontdekt dat het allemaal jouw eigen angst is en dat je die zelf kiest. Pff wat een gedoe zeg, wijs worden!🙂

Geef een reactie

