Hoe gaat het met mij?


Lieve mensen!

Ik heb de laatste maanden mijn blog verwaarloosd omdat ik veel op mijn FBpagina heb gepost. https://www.facebook.com/#!/linda.woudstra.5

Daar heb ik verslag gedaan van een 10-daagse bicarbonaatkuur die ik heb gevolgd en de laatste weken heb ik verslag gedaan van mijn bezoeken aan mijn shiatsu therapeut in Voorschoten, waar ik stapje voor stapje eindelijk de gewenste voortgang boek. En dit op een voor mij tot nog toe onbegrijpelijke manier.­čÖé

Als je dit blog leest, zul je zien dat ik tot nu toe heel erg heb geleund op mijn ratio om de dingen die mij zijn overkomen in mijn leven te verklaren. Echter na 7 jaar zoeken naar de reden van kanker kwam ik daar niet verder mee.

Omdat ik nog volop in het proces zit kan ik nog niet precies uitleggen wat er met mij gebeurt. Ik voel ook voor het eerst dat ik mij niet zo met de anderen moet bezig houden, maar me op mijn eigen genezing moet concentreren.

Ik heb mij in mijn leven veel te verantwoordelijk gevoeld voor alles en iedereen om mij heen.  Ik leer nu dat dit mij in de problemen heeft gebracht omdat ikzelf niet op de eerste plaats ben gekomen daardoor. In mijn familie waren de woorden egoisme, egocentrisme en narcisme de ergste oordelen die iemand over je kon vellen, dus liet ik het wel uit mijn hoofd ooit mijzelf als eerste neer te zetten.

Ik kies er daarom nu voor om mij meer terug te trekken, om mij volledig te concentreren op mijn eigen genezing. Verwacht daarom van mij hier op de blog geen antwoorden meer. Alles wat ik mensen zou willen zeggen over kanker heb ik al een keer gezegd in een van de commentaren. Ik wil daarom de discussies op alle berichten ook gaan sluiten. Je kunt nog wel lezen wat hier gezegd is, maar er niet meer op reageren.

Wat heb ik nog te zeggen over kanker?

“First there is suffering, than there is disease” een uitspraak van Robin Youngson die ik hoorde spreken op het congres van de VvAA over hoe mensen alleen zichzelf kunnen genezen en dat artsen en omstanders eigenlijk alleen kunnen bijdragen aan dit genezingproces door respect te hebben voor de patient door compassie te tonen. http://www.compassionforcare.com/

Mijn pad brengt me na veel omzwervingen terug bij af, waar het allemaal begon. Het moment dat ik verantwoordelijkheid als een opdracht ging zien. Ik was nog niet zo oud hooguit 11 jaar. Ik moet dus terug naar de tijd ervoor, daar vind ik mijn levenslust weer terug die mij kan genezen. In de gesprekken met mijn therapeut vind ik die sparks, en langzaam gaat het licht bij mij weer aan. Je mag me naief noemen maar mijn hele leven heb ik al gezegd over anderen mensen die veel lichtzinniger in het leven leken te staan dan ikzelf: ” Ignorance is bliss”

Ik heb nooit gedacht dat ik daarin nog een keus had, maar die heb ik wel en jij ook!

Liefs Linda

10 thoughts on “Hoe gaat het met mij?

  1. Beste Linda,

    Laten wij onszelf eerst even voorstellen. Wij zijn Dian en Maaike, leerlingen aan het Baken Trinitas Gymnasium in Almere. Op dit moment zitten wij in ons examenjaar en zijn wij bezig met het schrijven van ons profielwerkstuk. Een onderdeel van ons profielwerkstuk is een onderzoek naar de opvattingen van pati├źnten over de relatie tussen voeding en kanker.

    We hebben al een aantal ingevulde enqu├¬tes kunnen krijgen, maar het blijkt echt heel lastig te zijn om geschikte mensen in het echt te vinden. Omdat we toch een betrouwbaar onderzoek willen hebben in ons profielwerkstuk, hebben we besloten om ook via internet mensen te benaderen. Zo zouden we aan u willen vragen om onze enqu├¬te in te vullen. We hebben er uiteraard begrip voor als u dit niet ziet zitten, maar we willen wel zeggen dat u ons hier enorm mee zou helpen. Het invullen duurt niet lang, we schatten zoÔÇÖn tien minuten. Onderaan vindt u de link naar onze enqu├¬te.

    Alvast bedankt voor uw hulp,

    Dian Karssen en Maaike van Schagen

    http://www.survio.com/survey/d/A7L6O5X4W6Y2U3Y4L

  2. Hallo Linda,

    Ik vond dit bericht via facebook-internet. ik wilde je het niet onthouden.

    Ik heb zelf 5 jaar geleden borstkanker gehad. Met mij gaat het goed.

    Heel veel beterschap en succes. Het lukt je!!!!!!!

    Hartelijke groet,

    Dorin Machielsen

    Canadese onderzoekers hebben een eenvoudige remedie gevonden voor kanker, maar grote farmaceutische bedrijven zijn niet geïnteresseerd.

    Onderzoekers van de Universiteit van Alberta in Edmonton, Canada hebben vorige week kanker genezen, maar toch is er een beetje een rimpel in het nieuws of in de TV. Het is een eenvoudige techniek met een zeer basisch geneesmiddel.

    De methode maakt gebruik van dichlooracetaat, wat momenteel wordt gebruikt om metabole stoornissen te behandelen. Er is dus geen bezorgdheid voor bijwerkingen of over de lange termijn. Dit medicijn heeft geen patent nodig, dus iedereen kan het gebruiken op grote schaal en is goedkoop in vergelijking met de dure kankermedicijnen geproduceerd door de grote farmaceutische bedrijven.

    Canadese wetenschappers hebben dit dichlooracetaat (DCA) getest op cellen van de mens; het doodde long, borst en hersen kankercellen en liet de gezonde cellen met rust. Het werd getest bij ratten met ernstige tumoren; hun cellen krompen toen ze werden gevoed met water aangevuld met DCA. Het geneesmiddel is algemeen beschikbaar en de techniek is eenvoudig te gebruiken, waarom zijn de grote farmaceutische bedrijven niet betrokken? Of de Media die geïnteresseerd zijn in deze ontdekking?

    In het menselijk lichaam is een natuurlijke kanker bestrijdende menselijke cel, de mitochondri├â┬źn, maar deze moeten worden geactiveerd om effectief te zijn. Wetenschappers dachten dat deze mitochondri├â┬źn cellen werden beschadigd en dus niet effectief waren tegen kanker. En dus richtten ze hun aandacht op glycolyse, hetgeen minder effectief is in het genezen van kanker en meer verspillend. De fabrikanten van geneesmiddelen zijn gericht op deze glycolyse methode om kanker te bestrijden. DCA aan de andere kant is niet afhankelijk van glycolyse maar van mitochondri├â┬źn; het activeert de mitochondri├â┬źn, die op hun beurt de kankercellen bestrijden.

    Het neveneffect hiervan is het ook een proces genaamd apoptose reactiveert. Ziet u, de mitochondri├â┬źn bevatten een zeer belangrijke zelfvernietigingsknop die niet in kankercellen kan worden ingedrukt. Zonder, worden deze tumoren groter dan cellen die weigeren te worden uitgedoofd. Volledig functionerende mitochondri├â┬źn, kan dankzij DCA, opnieuw sterven. Met glycolyse uitgeschakeld, produceert het lichaam minder melkzuur, zodat de slechte weefsel rond de kankercellen niet afbreekt en nieuwe tumoren voedt.

    Farmaceutische bedrijven investeren niet in dit onderzoek, omdat de DCA-methode niet kan worden gepatenteerd, zonder een patent kunnen ze geen geld verdienen, zoals ze nu bijvoorbeeld doen met hun aids Patent. Aangezien de farmaceutische bedrijven dit niet zullen ontwikkelen, zouden volgens het artikel andere onafhankelijke laboratoria moeten beginnen met het produceren van deze drug en meer onderzoek doen om alle bovenstaande bevindingen te bevestigen. Al het grondwerk kan worden gedaan in samenwerking met de universiteiten, die verheugd zullen om zijn om te helpen bij dit onderzoek, en zo kan er een effectief medicijn voor het genezen van kanker worden ontwikkeld.

    Hier kunt u het originele onderzoek vinden. Dit artikel heeft tot doel ruchtbaarheid te geven aan deze studie, in de hoop dat sommige zelfstandige bedrijven en kleine startups dit idee oppakken en deze drug gaan produceren, omdat de grote bedrijven het niet zulllen aanraken voor hele een lange tijd.

    Deel daarom dit bericht aub waar u kunt!

  3. Prima keuze Linda, kiezen voor jezelf is de enige juiste keuze die je naar genezing leidt, het is niet egoïstisch maar noodzakelijk om terug thuis te komen in jezelf. Ik wens je een mooie ontdekkingstocht naar totaal heel zijn, Maurice

  4. beste linda ik wens je veel geluk en wijsheid toe en veel kracht om deze ziekte te overwinnen ik hoop ooit nog te horen hoe `t met je gegaan is liefs xx ria novak

  5. Hoi Linda

    Met zeer veel interesse volg ik je al een poosje. Van harte hoop ik dat je wel hier zo af en toe blijft schrijven zodat we weten hoe het met je gaat.
    Zelf heb ik vanaf begin april wat mankementen. Op 18 juli kreeg ik de uitslag van het weefselonderzoek in mijn blaas. Agressieve vorm van blaaskanker wat ongeveer bij 5 a 10 % van de patienten voorkomt.
    Schrikken natuurlijk. Nu, 30 november 2014, voel ik me goed en ben met voeding en andere alternatieven bezig. Ook immunotherapie in het ziekenhuis maar absoluut geen chemo. Een kijkoperatie op 7 november toonde aan dat het er nog zat maar dat het niet was gegroeid! Heb zelf de foto┬┤s moeten vergelijken want dat is niet gebruikelijk in de medische wereld. Het zit er nog is voldoende. Ongelofelijk allemaal! Maar ik heb er een heel goed gevoel over en weet en voel dat ik straks weer kankervrij ben.
    Ik blijf je volgen en wens je heel veel succes

    Met vriendelijke en hartelijke groeten
    Tjeerd Visser

    1. Hai Tjeerd,
      Je reactie maakt dat ik moet reageren. Ik heb zelf vanaf april dit jaar een agressieve vorm van borstkanker en ben nu 16 chemo-kuren en immuun-therapie vrij. Er staat alsnog een operatie en daarna immuuntherapie op de agenda. Ik twijfel nu zo over de operatie en zeker over een MRI- om er zeker van te zijn dat er niets in mijn lever zit.

      Ben je naast voeding ook met bicarbo bezig?

      Met vriendelijke groeten,
      Claudia Hennink

      1. Hoi Claudia ,

        Mijn e-mail adres is t.visser@penta.nl. Bicarbo zegt mij even niets dus daar ben ik niet mee bezig. (nog niet) Je kan en mag mij altijd benaderen via genoemd e-mail adres als je meer wilt weten of om ervaringen uit te wisselen. Ik heb het boek van Ard Pisa gelezen wat als titel heeft ”Wat Angelina niet wist over kanker maar wel had moeten weten. Ik vond het heel boeiend en het sluit goed aan bij het boek van Brian Peskin….Het verzwegen verhaal over kanker.

        Met vriendelijke en vooral hartelijke groeten
        Tjeerd Visser

  6. Hallo Linda,

    Een prachtig verhaal!! Ook herkenbaar dat verantwoordelijk voelen voor anderen. Gelukkig zijn lesgeven en delen andere vorm die wel fijn is. Wij praten ook veel over wie verantwoordelijk is, of verantwoording neemt of zich verantwoordelijk voelt en hoe je vooral je eigen dingen kan en wil doen.

    Ik ben op dit moment mijn eigen verhaal in een nieuw (2e) boek aan het schrijven, contact met de ziel, over vlinders en over mijn leven en het zal ook aangevuld gaan worden met een stuk van Erik, Marthe en Jeannette over hun ervaring met bewust leven, het doorbreken van zwijgen en eenzaam voelen en samen gaan wonen. Grappig ik schreef net dat ik viool ging spelen/studeren toen ik 11 jaar was en dat is ook mijn begin van verantwoordelijkheid geweest, afgezien van me verantwoordelijk voelen voor een jongere zus.

    Wij zijn ook steeds meer bezig mer rust, ontspanning en minder naar buiten aan het gaan.

    De winter is daar ook een mooie tijd voor.

    Op waarschijnlijk 6 december komt er een mooi verhaal van mij op http://www.nieuwetijdskind.com.

    En op onze website http://www.contactmuziek.nl is vooral de pagina contact en het lesmateriaal (met linken naar foto’s) heel mooi geworden. We zijn heel veel aan het verwerken en naar binnen aan het gaan.

    We wensen je het allerbeste.

    lieve groeten Leonoor, Marthe, Erik, Jeannette

Geef een reactie

