Vrouw: Rauwe wiet i.p.v. 40 pillen!


Ik zal mijn ervaringen met cannabisolie nog met jullie delen, maar vindt dit zo interessant dat ik het graag met jullie allemaal alvast deel!

Land van Eden

Cannabinoïden hebben bewezen kanker te kunnen reduceren en hebben een grote positieve impact op ons immuunsysteem. Door de hele wietplant te gebruiken en in sap te verwerken kun je heel effectief grote hoeveelheden tot je nemen. Het is de meest effectieve manier om wiet als medicijn te gebruiken, zegt Kristen Peskuski. 

View original post 197 woorden meer

9 thoughts on “Vrouw: Rauwe wiet i.p.v. 40 pillen!

  1. @ steven Mannetjesplanten hebben geen zaad trouwens, alleen bloemetjes. Vrouwtjes hebben de toppen en de zaden. 1 plant per dag is ook niet nodig, het hangt dus van de hoeveelheid cbd die in de planten zit. Bovendien hangt het er van af hoeveel mg cbd je denkt nodig te hebben voor je behandeling en voor hoe lang. Zolders volzetten en de tuin volpoten met 30 planten is ook strafbaar dus ook een slecht plan.

    1. Dank voor alle nuttige info! Mediwiet biedt ook cannabisolie hoog in cbd aan. Daar geen misverstanden over. Zou graag cbd oli of planten willen kopen om minimaal 6 weken te kunnen kuren. Kun je me verder helpen?
      Alvast bedankt linda

  2. Deze planten hebben geen effectiviteit in de behandeling van kanker. Deze planten zijn allemaal gemanipuleerd en worden zo gekweekt om een zo hoog mogelijke thc waarde te behalen. Cbd, de tegenhanger van thc in de wietplant wordt juist weggekweekt. Van thc wordt je stoned en van cbd niet. Het is dus belangrijk om wiet te hebben met een zo hoog mogelijke cdb gehalte en een zo laag mogelijk thc gehalte. Thc is alleen belangrijk voor slaap, eetlust en pijnstilling, maar vernietigd niet de kankercellen. Veel vuldig zie ik tervergeefs mensen naar methodes zoeken om cannbinoide olie te maken. Voor heel veel geld wiet of hash kopen in de koffieshop is niet de oplossing. Te veel thc en te weinig cbd! Bij medicinale wiet zijn de verhoudingen veel beter. In zowel mannelijke als vrouwlijke planten zit cbd. Alleen in vrouwtjes zit veel thc. Zaadjes krijg je als mannetjes en vrouwtjes bij elkaar zet en laat bestuiven. In de zaadjes zit heel veel olie, zeer gezond en best lekker, ook als spijsolie dus, maar doet niet veel stegen kamer.mde zaden kan je persen met een piteba pers ofzo. Sowieso handig om zo per te kopen om meer zaden en notenolie te maken bijvoorbeeld eigen walnootolie. In ieder geval,.. Ik heb wietplanten zonder thc en alleen cbd, deze week ik met alcohol in een speciale mengcontainer en dan destililleer. Het destilaat is eigenlijk pure cbd zonder thc. Hiervan kan je redelijk hoge doseringen gebruiken zonder dat je ook maar een beetje high wordt.
    Wil je zelf cbd maken,.. Go for it! Maar ga niet voor duizende euros naar de koffieshop om marokkaanse hash te halen en daar cbd uit te halen. Leuk voor de high maar de kanker gaat niet weg.

    1. Ben zeer geïnteresseerd om jouw product zelf uit te proberen en eventueel aan te bieden via mijn website Natufarm. Bel of schrijf me als er daarvoor mogelijkheden zijn.

  3. Ja dat was ik aan het uitzoeken, volgens mij moet je elke dag een plant zaaien tot je er 30 hebt en dan kun je er steeds 1 per dag oogsten, maar moet je ook zaadjes oogsten voor doorplanten. Mijn vraag is wanneer krijg je zaad aan de plant. Dus een paar extra laten doorgroeien voor het zaad?

    1. Ik gebruik gefeminiseerd zaad en dat is voor jouw doeleinde niet nodig, zelfs ongewenst. Normaal zaaien levert zowel vrouwelijke (geen zaad) als mannelijke (zaad) planten op. Soms hybride. De toppen (waar de THC in zit) zitten vaak vol met zaden. Zaai 3 gewone plantjes en je hebt zaad genoeg voor heel Soest.

  4. Naast m’n sla, komkommer, bieten, bonen en tomaten ook 3 gefeminiseerde skunkplantjes gezaaid. Waarom ? Ik wil m’n opbrengst verwerken in zelfgemaakte medicinale olie en een tijdje wietplantjes grazen. Helaas niet genoeg om in de behoefte van 1 plant per dag te kunnen voorzien. Daarvoor moet je op z’n minst een grote zolder of garage inrichten als kwekerij.

Geef een reactie

