Welkom alle nieuwe volgers!


Lieve mensen,

Sinds het Telegraaf interview zijn de bezoekers aantallen van deze blog geëxplodeerd! We hadden altijd al zo’n 400 bezoekers per dag, wat ik al behoorlijk veel vind, maar op vrijdag 4 oktober hadden we meer dan 2000 bezoekers op de blog en de dagen daarna bleef dat ook zo hoog.

Lees het volledige artikel in PDF: TelegraafVrouw

Lees het artikel (niet volledig) op de site van de telegraaf met alle reacties van lezers: klik hier

Velen hebben besloten om mijn blog te volgen en daar ben ik heel blij mee! Ik ben sowieso heel erg blij verrast met alle super warme en betrokken reacties van mensen. Er waren ook wat minder leuke reacties, maar dat zijn er niet meer dan 10%. Voor mij bevestigen de positieve geluiden het gevoel dat ik al een tijdje heb, namelijk dat we nu eindelijk wel eens een betere oplossing willen voor de aanpak van kanker, dan die gruwelijke chemo en bestraling.

Voor de mensen die chemo en bestraling nemen

Ik vind het vreselijk dat mensen deze ellende moeten doormaken en ik wil dan ook zo snel mogelijk dat een humanere aanpak de standaard wordt. Daarom deze blog, om mensen te informeren over mensen die net als ik, een andere aanpak hebben gekozen en u te vertellen hoe het met hen gaat. Want zoals u heeft kunnen lezen in het interview in de Telegraaf komen onze verhalen NIET voor in de statistieken over kanker. Ik heb meegedaan aan een bewegingsonderzoek aan de universiteit van Utrecht, maar mijn data werd niet verwerkt in het onderzoek omdat men uiteindelijk de gezondheidseffecten van extra beweging wilde testen op mensen die een reguliere behandeling met chemo en bestraling nemen.  En zo bereiken belangrijke tegengeluiden dus nooit de openbaarheid en blijft het grote publiek onwetend over de voordelen van een natuurlijke of eigen aanpak.

Mijn tips voor mensen die nu kanker hebben:

  1. Als je borstkanker hebt informeer jezelf over de mammaprint! Je tumorweefsel moet op de juiste manier worden geconserveerd (zoutoplossing) anders kun je de test naderhand nooit meer doen.
  2. Doe sowieso een reinigingskuur; een hoge darmspoeling, lever en gal reiniging, een parasietenkuur en MMS.
  3. Pas je voeding drastisch aan en eet minimaal 8 weken en liefst langer geen enkele vorm van suiker of snelle koolhydraten, gooi alle slechte vetten eruit en neem dagelijks Omega 3 uit lijnzaad of uit chlorella en spirulina.
  4. Op deze blog staat nog het oude MMS protocol, ik ben echter overtuigd dat het nieuwe protocol 2000 voor kankerpatienten beter is! Ik zal op deze blog de info daarover aanpassen!Zie de fantastische website van Amanda Mary Jewel Amanda is Engelse heeft zelf borstkanker gehad en runt nu een MMS klikiek in Bulgarije.
  5. Mocht je vragen hebben dan worden deze altijd publiek gesteld en beantwoord. Alleen in hele speciale gevallen beantwoord ik vragen buiten de blog om. Dit heeft twee doelen:
    1. Zo kunnen we van elkaars ziektebeelden en vragen leren
    2. Ik wil open en transparant zijn voor iedereen, ook de sceptici.
  6. Je vragen kunnen ook beantwoord worden door een van de medeauteurs op de blog, zij hebben of zelf veel ervaring of zijn als natuurarts actief. Wil je ook meeschrijven aan de blog? Zet dan je mailadres even in je reactie bij de pagina: medeauteurs

Ik hoop dat je veel waardevolle informatie kunt vinden via de blog en als je mee wilt helpen om dingen te verbeteren, artikelen te plaatsen of als ITer ervaring hebt om de verzamelde kennis die we hier op de blog hebben toegankelijker te maken? Laat het me dan weten!

Wil je mij een keer ontmoeten?

Houd dan deze blog in de gaten we geven regelmatig presentaties in Soest. Zo is er Woensdag 13 november  een presentatie over EFT. Een waanzinnig simpele en effectieve manier om stress te verminderen!  EFT werkt zo goed dat het verkleven van de rode bloedplaatjes (Rouleau effect) waardoor het zuurstof transport ernstig wordt belemmerd, direct wordt opgeheven! Verkleving treedt op door stress, maar ook door een te hoge dierlijke proteine inname.

Workshop zelfhulpmethode ‘Moeiteloos ontstressen met EFT’.
– Datum: Woensdagavond 13 november 2013
– Tijden: Aanwezig 19:30 uur, aanvang 20:00, Einde 22:00
– Locatie: Koninginnelaan 38, 3762 DE Soest
– Kosten: € 20,- per persoon – Koffie of Thee: bijdrage  € 2,- per persoon
– Opgeven: info@astermedia.nl

Ongetwijfeld heeft jullie aanmelding op mijn blog een reden gehad en worstel je zelf of iemand die je lief is met kanker. Ik zou je dan nog graag dit willen zeggen; wat je ook doet, doe alleen datgene waar je 200% achterstaat. Dat is altijd de beste weg.

Liefs Linda

18 thoughts on “Welkom alle nieuwe volgers!

  1. Linda,
    Mijn man wil beginnen met een kuur. Nu mag je geen vit c tijdens de kuur gebruiken. Maar in alle groentes zit dat wel. Ik weet nu echt niet wat hij eten moet. Alle andere dingen die je schreef gaan we natuurlijk doen maar de groentes vindt ik heel erg lastig. Wat at jij?
    groetjes Ingrid

    1. Beste Linda,
      Ik weet niet of dit de juiste manier is om met je in contact te komen. Ik woon in de UK en heb longkanker. Meteen 6 maanden chemo kuur gehad, die erg meeviel. Daar was ik eind Juli vorig jaar mee klaar. Eind September voelde ik iets onder mijn oksel en ben 10 weken bezig geweest om doktoren ervan te overtuigen dat er iet mis was. Tegen de tijd dat er een CT scan werd gemaakt was de knobbel 5 cm groot. Het was wel hetzelfde weefsel van mijn long dus geen borst kanker. Ook werd er gekonstrateerd dat er uitzaaing was aan de bovenkant van mijn maag. Gisteren heb ik de laatste radio therapy gehad voor die knobbel. Hij zit er nog steeds. Nu moet ik 6 weken wachten. Ik heb alles op jullie website gelezen en eet alleen groente, fruit, heel veel water en wat droge beschuit. Maar wat dat je als ik de MMS kuur zou beginnen, wat kan ik dan eten en kan mijn maag daar tegen? Hoop zo dat er iemand is die mij kan helpen! Help please!.

      1. beste Tekla,
        Ik ben zelf erg druk, daarom mijn late reactie, wil je toch graag snel wat adviseren. Neem MMS en ontlast je immuunsysteem daarmee zoveel mogelijk, want MMMS dood werkelijk elke ongewenste mede passagier. In bepaalde gevallen is dit genoeg om te genezen van kanker in andere niet. Ikzelf heb de strijd nog niet gewonnen en ben nu ook bezig met apricot kernels (100 per dag) en cannabis olie. Ik zal daarover binnenkort een artikel schrijven waarom ik dit ben gaan doen. En hoe ik denk dat dit inwerkt op de tumor.
        Heel veel succes en google 2000 protocol voor gebruik van MMS

  2. Beste Linda,

    Toen ik jouw blog las over de strijd tegen borstkanker met MMS, heb ik ook een MMS kuur van drie maanden gedaan tegen borstkanker wat bizonder goed geholpen heeft. De tumormarkers zat 3,5 maand geleden op 9,2. Nu voel ik toch weer pijn in de oksels en steken in mijn rechte borst. Ik heb gehoord dat je ook gezuiverde petroleum kunt gebruiken tegen kanker. Ik vind dat wel interessant. Weet je daar ook wat van af. Welke petroleum heb je dan nodig en waar kun je het krijgen. Ik hoop dat ik spoedig antwoord van je krijg.

    Met vriendelijke groeten van Gerda Elbertsen.

    1. beste gerda,
      Van petroleum weet ik niks lijkt me ook niet direct een logische keuze. In het lichaam wordt hypochloriet, waterstofperoxide en ook chloordioxide door het immuunsysteem ingezet om ziektekiemen te doden. Daarmee is het voor mij een natuurlijk medicijn dat je alleen tijdelijk in een hoge dosering inzet om het immuunsysteem te ondersteunen, va petroleum is met dat niet bekend.
      Waarom niet nogmaals aan de mms en dan het protocol 2000?

  3. Beste Linda,

    Zou de behandeling MMS of cloordioxide ook voor de ziekte van lyme helpen? Heeft u daar al vraag naar gehad? Groetjes Mandy

  4. Beste Linda, Hartelijk dank voor alle nuttige informatie. Ik ben niet zoekende vanuit de ziekte kanker, maar vanuit de bacterie Lyme! Ik zou graag meer hierover willen lezen ivm de MMS methode. Ik zou graag een info avond bijwonen, maar het is voor mij te ver weg! Zou het mogelijk zijn om zo’n avond een keer in Kampen te organiseren? Ik kan voor een goede ruimte e.d. zorgen. Hoor graag van je. Lieve groet, Riekie Ripke

    1. Dat lijkt me een goed plan om te komen spreken. Verzoek om dit met steven soete te regelen via info@astermedia.nl verder over lyme… Zo ben ik er ooit mee in contact gekomen de boswachters van staatsbosbeheer gebruiken het tegen lyme. Omdat ik daarvan hoorde durfde ik het te nemen, want ik kende nog niemand persoonlijk die het ooit had gebruikt. de boswachters hadden MMS zelf gevonden, omdat geen arts ze van lyme ooit had kunnen genezen zijn ze zelf op zoek gegaan.

  5. heb je ook ervaring met het wondermiddel EM-X Ingrid?
    dit wordt wereldwijd gebruikt door vrouwen met borstkanker en de resultaten zijn zo goed, het dood schadelijke parasieten en brengt je bacterie huishouding weer goed in orde. En doet nog veel meer, maar daarover kun je je beter verdiepen in hun website(s).
    Mooi dat je artikel in de Vrouw zoveel nieuwe bezoekers brengt! ik ben zelf geen kanker patient maar wel altijd bezig met gezondheid en…anders helen!

  6. onlangs kwam ik weer in contact met het middel EM-X, een uitvinding van een Japanner en inmiddels over de hele wereld door mensen met allerlei gezondheidsproblemen en veelal ook vrouwen met borstkanker. Het doodt alle schadelijke parasieten, die zich vaak aangetrokken voelen tot stress en angsten en helpt je bacteriën weer hun werk goed te doen. Heb jij hier ook ervaring mee opgedaan Ingrid?

  7. Linda,
    Met verbazing alles over MMS gelezen! Mijn man heeft al 5 jaar zeer ernstige last van galbulten, alles al geprobeert van alternatief tot regulier. Niets helpt! Misschien dat een MMS kuur zijn immuumsysteem kan reinigen en tot rust brengen. Mijn vraag is, wat kan je het beste eten als je de kuur gaat doen? Veel succes met je Blog en alvast bedankt voor je reactie.
    groetjes Ingrid

    1. Beste Ingrid,
      Je kunt alles eten, maar vermijd voedingstoffen waar vitamine C en andere ANTI-oxidanten in zitten. Vermijd ook koffie.
      Maar om sowieso lekkerder in je vel te komen adviseer ik iedereen: om zoveel mogelijk vegetarisch te eten (max 10% dierlijke proteinen), zoveel mogelijk groenten te eten, alleen goede vetten en GEEN transvetten. Qua supplementen raad ik aan om chlorella en spirulina te nemen en als je klaar bent met MMS natuurlijk vitamine C en D3.
      Succes!

Geef een reactie

