Welkom Marie-José Thijssen


Graag stel ik jullie Marie-José Thijssen voor, zelf ook ervaringsdeskundige en steevast van plan haar kennis met anderen te delen. Marie-José is vanaf vandaag als medeauteur verbonden aan deze blog, zij kan zelf artikelen plaatsen en reageert op vragen van mensen, die hier worden geplaatst. Zij heeft echter al tientallen nuttige commentaren op vragen en berichten hier geplaatst, vandaar ook dat het logisch was haar te vragen medeauteur te worden.

Zie haar introductie onderaan op de pagina Medeauteurs

Het geven van avies of delen van kennis, doet ieder van ons op eigen titel, niemand heeft de waarheid in pacht. De enige afspraak die geldt om als medeauteur te mogen publiceren is dat we hier niemand vertellen wat hij wel of niet MOET doen. Ik geloof dat elke keuze die je uit volle overtuiging maakt, voor jou een goede keus is.  Daarom zullen wij nooit iemand het advies geven chemo niet te nemen.

Een pittige uitwisseling van ideeen over wat het effect is van welke behandeling dan ook, gaan we uiteraard niet uit de weg. En als je de commentaren van de huidige medeauteurs leest is lang niet iedereen het altijd met elkaar eens. En dat is goed. Laten we elkaar scherp houden!

Liefs Linda

 

 

2 thoughts on “Welkom Marie-José Thijssen

  1. Hallo Linda,

    Ik ben nogal onder de indruk van het verhaal van Henriëtte van der Laan en zou graag haar een persoonlijke recatie willen sturen, maar ik kan geen mail/adres of telefoonnummer van haar vinden op Linda´s blog. Wil je haar e-mail adres mailen?

    groeten

    Leonoor

  2. Hallo Linda,

    Ik wil graag me afmelden en niet langer de mails ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Soekardi

    Dear Linda, please donot send me anymore mails. thank you Inge Soekardi

Geef een reactie

