Verander de wereld


Ik heb een community pagina gemaakt op facebook https://www.facebook.com/Veranderingbegintbijjezelf om nog breder dan hier, gedachten uit te wisselen over het daadwerkelijk veranderen van de wereld. Op dit moment zien we dat de systemen niet meer werken maar tegen beter weten in blijven we er mee werken en vervangen we ze niet door betere oplossingen, waarom niet?

Die vraag wil ik proberen te beantwoorden, misschien dat we daar samen wel snel uitkomen, dus praat mee en denk meer!

Je kunt in de community meepraten, zelf ook berichten posten, en als je zin hebt elkaar ontmoeten op de eerste woensdag van de maand bij mij op kantoor in Soest!

5 thoughts on “Verander de wereld

  1. Wat ik zeker weet en ondervonden heb de laatste jaren,is : begin met jezelf te veranderen,bewuster te leven volgens de natuurwetten,en ik ben er dan ook van overtuigd dat dan de hele wereld samen met jouw verandert en mee evolueert.,warme groet en succes !

  2. Oh wat een goed initiatief!! Soms lijkt het wel of de medische stand verblind is, wordt ik niet goed van. Blij dat er mensen zijn die staan…Lof!!!!

  3. leuk initiatief. Inderdaad de molens van het logge systeem zijn moeilijk te veranderen. Alleen individuen welke “out of the box” willen denken kunnen clusters vormen om rustpunten te creëren en te laten groeien. Succes

Geef een reactie

