Medeauteurs stellen zich voor!


Beste mensen!

Ik ben blij jullie 4 medeauteurs van dit blog  voor te kunnen stellen! Zij zijn bereid zijn om mij te helpen alle vragen van bezoekers van dit blog te beantwoorden! Zij zijn:

Henriëtte van der Laan
Ervaringsgebied: Borstkanker, Germanische Neue Medizine (GNM) van Dr. Ryke Geerd Hamer, natuurvoedingsadviseur

Jack  van Dijk
Ervaringsgebied: Orthomoleculair therapeut/topsportconsultant

Henk de Rooij
Ervaringsgebied: klassiek homeopaat, gecertificeerd reverend van Jim Humble, MMS

Steven Soeten zie linkedin profiel
Ervaringsgebied: Jim Humble,  MMS voor paarden, social media & webdesign

Op deze pagina medeauteurs van deze blog lees  je wie ze zijn en ook waar je ze kunt bereiken, mocht je buiten deze blog om contact willen maken.  Alle 4 hebben ze al diverse keren vragen van bezoekers beantwoord. Ik heb hen nu gevraagd mee te helpen de vele vragen samen te vatten in artikelen. Zo hoop ik de informatie die nu nog versnipperd in alle reacties her en der verspreid op de blog staat, weer te bundelen naar bepaalde onderwerpen die makkelijker terug te vinden zijn.

Mochten er ander mensen belangstelling hebben om mee te schrijven aan dit blog of voorstellen hebben hoe de informatie nog beter kan worden verspreid dan hoor ik het graag! Alle suggesties zijn welkom, laat ze hier AUB leesbaar voor anderen achter en ik kom er dan zsm op terug.

Linda

Geef een reactie

