6 miljard wordt per jaar ingezameld voor borstkanker


Beste mensen,
6 miljard per jaar inzamelen, naast de gigantische bedragen die al worden verdiend aan de verkoop en behandeling van kankerpatiënten, met als enig resultaat, meer patiënten en meer duurdere medicijnen en behandelingen.

Organisaties als Pink Ribbon geven voorlichting, maar nooit over preventie en het aanpassen van je levensstijl. Uit deze reportage blijkt waarom. Pink Ribbon heeft aandelen in Big Pharma en GE, net als Philips producent van allerlei diagnotische apparatuur.

Laten we onszelf en onze dierbaren niet langer voor de gek houden, kanker wordt niet opgelost met meer geld voor medicatie en onderzoek. Meer geld betekent dat de status quo nog langer wordt gehandhaafd!! En er dus altijd maar meer kankerpatiënten bij zullen komen.
Kanker kun je overwinnen door je levensstijl te veranderen en je eigen lichaam en geest weer in balans te brengen.

Bekijk de discussie over Pink Ribbon hier:

9 thoughts on “6 miljard wordt per jaar ingezameld voor borstkanker

  1. Hallo Linda,

    Ik had een paar dagen geleden een bericht achtergelaten op jouw website over kanker en voorkomen van ziektes en iets over onszelf dat wij wsamen wonen en werken aan contact en muziek en sinds drie maanden zijn overgestapt op de rauwe voeding, maar niets meer gehooord en ik kan het ook niet vinden, Ik vraag me af of het geplaatst is.

    groeten

    Leonoor

    Contact & muziek Leonoor, Marthe, Jeamnnette, Erik Billitonstraat 6 3531 HJ Utrecht http://www.contactmuziek.nl

  2. Ja, wij zijn blij met zulke mensen zoals jij, Linda!
    En ik hoop dat ‘onze’ groep nog veel en veel groter zal gaan worden.
    Iedere dag gaan mijn ogen steeds verder open van alle reacties in kranten en tijdschriften. Hopelijk gaat dit ook bij anderen gebeuren. Kijk maar es naar iets simpels als de discussie over wel of niet de griepprik halen…….
    Hoe komt het toch dat het aantal miljonairs zo groot is in alleen al ons land???

    1. Hoi Silvana

      Die zal in de loop der jaren ook groter worden, de mensen gaan steeds meer de ogen open, en dankzij internet zelf op zoek naar oplossingen, sinds bij mijn man kanker werd ontdekt zijn we heel anders gaan leven, alleen nog biologisch en geen vergif meer uit de supermarkt, dat doet niet alleen mijn man goed maar mij ook, gebruik al 10 jaar dagelijks medicijnen tegen astma omdat ik als ik die niet nam te weinig lucht kreeg, ik heb ze nu al 3 weken niet meer gebruikt en het gaat nog steeds goed, dankzij gezonde voeding daar ben ik van overtuigd.
      En nee ik ben dit jaar voor t eerst geen griepprik gaan halen.

      Liefs Sonja

      1. Sonja in de zoektocht voor je man : bekijk eens wat filmpjes van Abraham Hicks op You Tube. Altijd super opbeurend. Ook over zelfgenezend vermogen

    2. Hai Silvana,
      Ik zeg bijna elke dag tegen mezelf en iedereen die het wil horen, je gaat het pas zien als je door hebt! Omdat de meeste mensen goed van inborst zijn kunnen ze eenvoudigweg niet geloven dat ze systematisch worden misleid en misbruikt.
      We zijn uiteindelijk net als de kikker de langzaam wordt gekookt in heet water…
      Om te kunnen zien wat jij en ik wel kunnen zien moet je bereid zijn om terug te keren naar je principes en die hoog te houden. Als je daarover gaat nadenken, kun je pas voelen hoe bepaalde souvereine principes met voeten worden getreden en de staat en afgeleiden diensten van de staat veel te veel macht naar zich aan het toetrekken zijn.
      En het vreselijke is dat de hebzucht uiteindelijk geen grenzen kent.

      Als je weet dat een (1) chemokuur in ZuidAfrika 1500 euro kost en hier bijna 10.000 dan weet je wat ik bedoel.

Geef een reactie

