Stress de oorzaak van kanker?


Ik plaats net het interview met Dr. Leonard Coldwell op mijn blog en schrijf aan diegen die me attendeerde op de film dat ik toch nog steeds stress op de eerst plaats zet voor de oorzaak van kanker. Vervolgens besluit ik nog even wat meer filmpjes te bekijken van Dr. Coldwell. En? Jawel hoor, in een ander interview legt hij de desastreuse werking van stress uit op het lichaam, hij noemt het een energy drain.

En als we het over stress hebben moet je diep, diep graven. Het gaat om het blootleggen van je angsten, van je gebrek aan zelfvertrouwen, van al je schaamte! Je moet de schaamte voorbij, dus mensen laat je inspireren door nog een interview met Dr. Coldwell!

of via de link : http://youtu.be/zSryqKsRs7U

4 gedachten over “Stress de oorzaak van kanker?

    1. Er wordt over alternatieve artsen veel onzin verspreid om ze zwart te maken. Maar ik zal niet ontkennen dat Coldwell nogal pedant is en een groot ego. Hij overdrijft naar mijn gevoel ook zijn resultaten. Dat maakt hem misschien tot een leugenaar. Ik zie dezelfde grote leugens bij het reguliere circuit! Het laat ons patiënten in verwarring achter tenzij we zelf gaan nadenken en dan hebben we niemand erbij nodig alleen ons gezond verstand en wat wilskracht. Er is genoeg info beschikbaar om zelf te genezen van bijna elke ziekte.

  1. Beste Linda,

    Ik raad je aan even wat meer onderzoek te doen naar deze ‘Dr.’ Leonard Coldwell. Hij is namelijk niet de persoon die jij denkt dat hij is. zijn naam is Bernd Klein en staat bekend als oplichter en kwakzalver. bovendien heeft hij de titel Dr. nooit behaalt.

    Veel Succes met je gevecht.

Plaats een reactie