New study: Radiation treatments create cancer cells 30 times more potent than regular cancer cells


Nieuwe studie laat zien dat bestraling leidt tot het ontstaan van 30X meer agressieve kanker cellen. Van de regen in de drup dus.

via New study: Radiation treatments create cancer cells 30 times more potent than regular cancer cells.

Kanker is een systeem falen dat je niet zo maar even oplost door te gaan snijden.
Laat het dus niet zo ver komen en als het je toch overkomt: stap op de plaats en eerst even heel goed nadenken waar jouw angst en stress in je leven zit. Probeer dat op te lossen en zorg dat je leven op orde komt. Dat het weer helemaal de moeite waard wordt om te leven! Zorg voor je zelf!
Liefs Linda

2 thoughts on “New study: Radiation treatments create cancer cells 30 times more potent than regular cancer cells

  1. Ik heb gelezen dat radiotherapie alleen cellen kan weg stralen die zuurstof bevatten. Kanker cellen bevatten geen zuurstof meer en zijn op een anaerobe verbranding over gegaan…je straalt dus de cellen die nog niet aangetast zijn door de kanker en mogelijk een verdedigingslinie zijn om de kanker tegen te houden, weg… het verbaasd mij dus niets dat kanker zich daarna 30x agressiever kan ontwikkelen. De hindernissen zijn weg.
    Ik zal het zuurstof verhaal in relatie van bestraling nog een keer proberen te achterhalen en op de site zetten.

    Ik weet wel dat ze voor borstkanker bezig zijn geweest met zuurstof therapie, waarbij dus eerst zuurstof in de kanker cellen wordt geprobeerd in te brengen en daarna bestraalt. Dit zou de effectiviteit van de bestraling verhogen. Beetje de omgekeerde weg dat wel 🙂

  2. Hallo Linda

    Je maakt het er niet gemakkelijker op voor mij met dit artikel over radiotherapy
    Voor mijn PK heb ik thans 2x 3 maanden hormoon therapie , waarna ik 28 x bestraald moet worden , volgens standaard procedure
    Naast een zeer gezonde voeding en levenswijze gebruik ik nog allerlei supplementen , oa MMS 1 en 2 , thc olie , abrikozenpitten , granaatappelsap, selenium kurkuma , vit c +d etc
    Ik heb met mijn behandelaar over gehad om mijn bestralingen uit te stellen en kijken of al die supplementen ook werken , maar die wil hier niet aan mee werken , het protocol staat vast , BESTRALEN , wat er ook gebeurt, met alle negatieve bijwerkingen
    Ik heb nog geen arts gevonden die hier anders over denkt , jammer
    Wellicht heb jij nog een goede tip

Geef een reactie

