Brief aan Radar: uitzending 11 oktober over MMS


Vandaag heb ik onderstaand brief verzonden aan de redactie van Radar. Morgen na de uitzending kan er op het forum worden meegediscussieerd! Maak van je vrijheid van meningsuiting gebruik om aan anderen de positieve ervaringen met MMS te communiceren.

Klik hier voor het forum van Tros Radar

Onderstaande brief mag in zijn geheel verspreid worden binnen uw netwerk!

AAN:

TROS Radar
Postbus 28555
1202 LP  Hilversum

Betreft: uw voorgenomen uitzending over MMS van maandag 11 oktober.

Datum: 10 oktober 2010

Geachte redactie van Radar, Mevrouw Hertzberger,

Ik ben zo vrij u op de hoogte te stellen van een aantal (misschien al bekende) zaken rondom de werking van MMS of Chloordioxide, die nuttig kunnen zijn om in uw uitzending te vermelden.
Het werkingsprincipe van MMS berust op twee vrije zuurstof radicalen. Die een zeer krachtige ontsmettende werking hebben op allerlei anaerobe pathogenen.

Het zuiverende effect van zuurstof
Het menselijk lichaam gebruikt zelf voornamelijk waterstofperoxide H2O2 (wat 1 vrij zuurstof radicaal heeft)  voor het doden van virussen, schimmels en bacteriën (pathogenen). Dit wordt door witte bloedlichaampjes zelf aangemaakt uit o.a. enzymen en vitamine C en is de essentie van ons afweersysteem! Ook de cellen in de vaginawand maken uit vitamine C waterstofperoxide aan voor het doden van indringers. En zelfs in moedermelk zitten grote hoeveelheden waterstofperoxide, in het bijzonder in de eerste moedermelk.

Zie daarvoor o.a http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16326651

Het drinken van waterstofperoxide op de juiste wijze verdund is dan ook niet schadelijk voor het menselijk lichaam. Ik neem aan dat de redactie bekend is met het gebruik van waterstofperoxide als normaal ontsmettend middel, wat door artsen over de hele wereld wordt gebruikt voor de ontsmetting van wonden?

Ik loop misschien vooruit op uw uitzending, maar ik heb vooralsnog niet de indruk dat u de achtergronden van de werking van het menselijk afweersysteem in uw uitzending mee zult nemen.  Deze zijn onontbeerlijk om het verband tussen stof en werking te kunnen zien.

2 zuurstofatomen
MMS of chloordioxide klikt wat enger omdat het woord chloor erin voorkomt, maar na de beoogde reactie valt de verbinding echter uiteen in H2O en NCl wat hetzelfde is als keukenzout.  Chloordioxide is vele malen krachtiger dan waterstofperoxide omdat het twee ipv 1 vrij zuurstof radicaal heeft dat kan reageren. Het komt twee elektronen tekort en is dus negatief geladen. De reactie bestaat uit het stelen van twee  elektronen, waardoor het pathogeen in feite uit elkaar wordt gerukt en de waterstof dioxide uiteenvalt in natrium (keukenzout) en water.  De scheikundige werking wordt hier helder uiteen gezet: http://www.miraclemineralsupplement.nl/forums/index.php?topic=82.15;wap2

Geen effect op aerobe cellen wel op kankercellen
Gewone menselijk cellen waar zuurstof in aanwezig is reageren niet op het oxiderende effect van chloordioxide of waterstofperoxide.  Zoals bekend zijn de meeste ziekmakers anaerobe organismen, ditzelfde geld ook voor kankercellen, die van een aerobe energie opwekking over zijn gegaan naar een anaerobe vorm van energie opwekking, waarbij suikers als grondstof dienen voor de energieomzetting via fermentatie of gisting.  Waterstofperoxide en chloordioxide of MMS bereiken daarom juist ook deze cellen en kunnen daardoor bijdragen aan het terugdringen van de ziekte. Ik kan dit uit eigen ervaring getuigen.  

Ik heb via mijn blog www.mijnstrijdtegenkanker.wordpress.nl contact met veel mensen die het middel om uiteenlopende redenen hebben gebruikt en daar baat bij hebben. Maar net als met alle medicijnen heeft niet iedereen baat bij de kuur. Deze mensen hebben meestal last van misselijkheid en staken de kuur.  Misselijkheid kan een bijwerking zijn. Diarree is een gewenste bijwerking en is in feite een afstotingsreactie van het lichaam om alle dode pathogenen kwijt te raken. Dit bewijst juist de effectiviteit van de kuur.

Mensen die de kuur wel afmaken, geven aan dat allerlei huidaandoeningen zoals, wratten, eczeem en ontstekingen verminderen of verdwijnen. Ook melden mensen mij dat cysten verminderen. Ikzelf heb een gezwel  in mijn borst, waaraan ik eerder ben geopereerd aan borstkanker, er mee weg gekregen.

Onderzoek de medicinale werking
Slechts weinig mensen durven het aan andere middelen te proberen, wanneer deze niet door een arts worden voorgeschreven. De vraag zou moeten zijn, waarom zou een middel waarvan al duizenden toepassingen bekend zijn dat het pathogenen effectief kan doden niet beter wordt onderzocht op haar medicinale werking?

Zie het gebruik van chloordioxide bij reiniging schimmels in huizen in New Orleans na Katriena. http://wn.com/CNN_Reports_on_Chlorine_Dioxide_MMS

Zeker wanneer dit middel uitermate goedkoop is en daarmee een enorme besparing op dure medicijnen mogelijk zou kunnen maken. In een tijd waar we  al het geld hard nodig hebben om handen aan het bed te kunnen betalen lijkt dit een zinvolle overweging.

Het is goed dat er kritisch onderzoek gedaan wordt naar de werking van MMS en ik hoop dat u in uw uitzending het werkingsprincipe aandacht geeft. Ik ben het met iedereen eens dat het in eerste instantie vreemd over komt een reinigingsmiddel dat gebruikt wordt om ziekenhuizen mee te ontsmetten in de waterzuivering wordt toegepast, op te drinken. Het vereist dan ook enige intelligentie om het middel te begrijpen en op de juiste wijze toe te passen.

Geef  ruimte aan  artsen
De sites op Internet geven daar op zeer correcte wijze uitleg over. Vanwege dreigingen vanuit de farmaceutisch industrie met dure rechtszaken, omschrijven deze sites de werking noodgedwongen soms wat cryptisch. Dit komt de voorlichting zeker niet ten goede.  Het zou nog veel beter zijn wanneer artsen het gebruik van waterstofperoxide of chloordioxide zouden begeleiden. Echter de huidige structuur van de gezondheidzorg staat aan artsen niet toe dat zij op eigen houtje met hun patiënten de werking van dit middel gaan onderzoeken. Dat vereist van artsen zeer veel moed!

Er zijn echter voldoende mensen die aan dit onderzoek vrijwillig zouden willen meewerken ten diensten van de wetenschap, inclusief ikzelf.  Vanuit het theoretisch kader is de werking van MMS te verklaren en daarmee te bewijzen. Wat ontbreekt zijn ervaringscijfers van gebruikers.

Kwakzalverij of een effectief geneesmiddel?
U kunt met uw uitzending twee kanten opsturen; U wekt tenminste de schijn van kwakzalverij of u draagt bij aan het creëren van een klimaat waarbij dit soort middelen op een faire wijze de kans wordt geboden zichzelf te bewijzen. Door simpelweg artsen, verzekeraars en politici op te roepen de werkzaamheid van het middel serieus te onderzoeken op patiënten. Dat kunnen gewoon vrijwilligers zijn zoals dat nu ook al gebeurt, maar hun ervaringen stellen pas wat voor wanneer een door de overheid geaccordeerde methoden wordt aangeboden waar deze mensen hun ervaring kunnen documenteren en door artsen het verloop van hun ziekte wordt geobserveerd.

Dit hoeven zekere geen ingewikkelde klinische proeven te zijn, ook empirische wetenschap is wetenschap. Waarmee ik maar wil zeggen dat je niet eerst uit een vliegtuig hoeft te springen om te begrijpen hoe een parachute werkt. Dat moet je alleen doen als daar iets mee wilt bereiken.

U heeft in een van de uitzendingen zelf op zeer creatieve wijze laten zien dat u de farmaceutische industrie kunt doorzien. Diezelfde industrie is erin geslaagd ons denken zo te beïnvloeden dat wij niet meer geloven dat er andere manieren zijn om geneesmiddelen te ontwikkelen, dan via deze zelfde industrie. Deze kartelvorming op ons denken, kunt u beïnvloeden.

Ik daag u dan ook uit om opnieuw uw creativiteit in te zetten om een bijdrage te leveren aan het mogelijk maken van  dit zeer belangrijke onderzoek naar de medicinale eigenschappen van MMS door de ervaringen van huidige gebruikers te helpen vastleggen en verder te onderzoeken.

Via mijn blog roep ik daarvoor al mensen op dit bij mij te melden.

Met vriendelijke groet,

Ir. Linda Woudstra

Soest.

Voor meer informatie verwijs ik u door naar mijn blog over kanker:
www.mijnstrijdtegenkanker.wordpress.com

25 thoughts on “Brief aan Radar: uitzending 11 oktober over MMS

  1. Het boek ‘the truth about fghp’ geeft talloze referenties van top resultaten na waterstofperoxide behandelingen meer dan een eeuw geleden. Ook het ‘lekkend darmsyndroom’ als oorzaak van vele chronische ziektes wordt genegeerd door de medische wereld. Dit zal nooit veranderen wanneer ziekenhuizen beursgenoteerd staan en alleen symptoombestrijding geld in het laatje brengt.

      1. Ja o.a. reuma idd, doordat de darm onverteerde eiwitten en gifstoffen doorlaat komen deze in de bloedbaan. Het immuunsysteem raakt in de war met auto immuun ziektes als gevolg. Voedingspatroon veranderen en bijv. aloë vera kan wonder doen.

  2. Een beetje geschrokken zag ik bij uitzending gemist de uitzending van Radar waar de MMS ter sprake kwam. Niet vanwege de MMS maar van de venijnige veroordeling van het middel. Zelf heb ik vorige jaar een periode MMS gebruikt en ben ernorm opgeknapt na jaren en jaren ziekt te zijn geweest.
    Met een verhospitaliseerde huisarts kwam ik ook niet verder, ik ben iemand die zelfstandig door het leven kan gaan en ook zelfstandig verantwoording dragen voor mijn lichaam en leven. Ik had het ook anders aan kunnen pakken door ziekenhuis in en ziekenhuis uit te gaan. Heb als zelfstandig onderneemster ook gewoon altijd door gewerkt. Ik heb dan feitelijk toch ons land duizenden en duizenden euro’s bespaard.
    Het meest verdrietige vind ik dat er mensen zijn die bij iets onbekends altijd gelijk gaan roepen dat het kwakzalverij is en feitelijk zeggen dat je “gek” bent en vooral niet zelfstandig en onderzoekend mogen zijn, geen verantwoording in ons leven hoeven te nemen want dat doet de famaceutische industrie wel. Met andere woorden op het moment dat ik succes heb met product X en nu een gelukkig en zeer gezond leven heb, het deze mensen dus blijkbaar niet boeit dat dat wel eens zo zou kunnen zijn. Er is weinig respect naar het mens zijn toe en de zelfstandigheid die een mens zelf in zijn leven kan dragen. We zijn geen kleuters hoor! Omdat het niet binnen hun “box” denken is worden er allerlei mensen, situaties en dingen keihard veroordeeld. Mijn persoonlijke instelling is gelukkig heel wat anders. Als iemand een middel gebruikt wat niet binnen mij “box” past maar iemand knapt er van op dan is dat toch fantastisch! Daar draait het toch om!

    1. Ook ik ben geschrokken van de uitzending van Radar.Ik vind het ongelooflijk dat het maar van 1 kant wordt belicht en dat is om dit product een slechte naam te geven.
      Over de giftige chemokuren wordt niets gezegd.Daar word je pas ziek van en daar houd je allerlei kwalen van over en dan komt de kanker toch terug!!!!En dan overleef je het niet of nauwelijks.
      Ik had Radar eerlijker verwacht. Het is nu van 1 kant bekeken en dan vooral goed doorzagen ,want dat is de pharmaceutische industrie wel gevallig.
      Het gaat in deze alleen om geld dat bij de pharm.industrie terecht moet komen ,dus kraken zij dergelijke producten af.Veronderstel dat het zou werken ! Zij hebben geen afzet meer van hun producten ,het feestje is voorbij .Het is toch logisch dat alles wat eventueel zou kunnen helpen zonder dure chemokuren en geneesmiddelen , dat dat onderuit wordt gehaald.Eerlijker zou zijn nu die duizenden mensen aan het woord te laten die er baat bij hebben gehad.
      Hoe kun je dat voor elkaar krijgen?Wie zou dat kunnen bewerkstelligen?
      Ikzelf heb gelukkig geen kanker ,maar ben wel een ervaringsdeskundige en ik weet waar ik over praat.Ook wij zitten in het alternatieve circuit ,met tot nu toe goede resultaten en hebben een chemokuur daarmee voorkomen .Onze oncoloog weet dat wij iets doen buiten hem om Hij vraagt er link niet naar .Jammer! Een sympathieke vent ,maar allemaal zijn zij gehersenspoeld en zij komen niet voor hun mening uit want dan kunnen zij niet meer een afgezant zijn van de pharmaceutische industrie!!
      Regeringen en voedingsindustrie HET IS EEN POT NAT !!!!!

  3. ja precies linda hallucineerd haha ^^, wij hallucineren allemaal, wist je dat in canada en america ze colloidaal zilver wouden verbannen?

    Nazi germany werden heel veel joden vermoord.. en nu word iedereen vermoord maar alleen met een softkill dat is onze voedsel wat we eten dat is nazi germany soviet union style take over..

    Hun is het gewoon gelukt.. om zonder geweld mensen te vermoorden door onze voedsel te vergiften, Want er zitten zoveel troep in onze voedsel dat wij kanker krijgen en andere rare klachten en ziektes.. en voedsel en waren autoreiten doet er niks aan, hoe bedoel je nazi germany >.>

    http://www.gfmer.ch/TMCAM/WHO_Minelli/P2-3.htm
    http://www.infowars.com/big-pharma-scores-big-win-medicinal-herbs-will-disappear-in-eu/

    Je kan tegenwoordig niet meer op de regering vertrouwen met alles wat ze doen ze liegen over en over.. het lijkt alsof wij alles vergeten wat de media heeft gezegt over oorlog/medicijnen etc.. H1n1 Gebeuren wat je immunesysteem verzwakt, het lijkt erop dat de media over VANALLES LIEGT!!! voor de afgelopen 40-50 jaar.. maar tegenwoordig word de media gebruikt om informatie achter te houden en word gebruikt voor hersenspoeling praktijken.. daarom zoekt iedereen help van de regering, dit is zelfde techniek wat hitler gebruikten.

    Wij zijn tegenwoordig alleenmaar wezens die niks geven om leven,, niks geven om deze linda.. alleenmaar naar hollands got talent kijken en Flouride mercury tap water drinken wat uit de kraan komt.. dat onze ingewanden vernietegen wantja je kan de regering vertrouwen altijd,,

    Mensen zijn altijd zo goedgelovelig met het vertrouwen van artsen deskundigen die omgekocht zijn door pharma industry.. ze vertrouwen niet jim humble die pest heeft aan leven.. die gratis medicijn op de markt te brengen die iedereen letterlijk vernietigen, wantja humble die houdt niet van leven.. hij wilt alles vernietigen en pharma industry houdt echt van leven.. en heeft ook veel patienten ze zorgen ervoor dat je patient blijft, wantja daar leven ze van.. ze leven niet van gezonde mensen.

    Je moet weten waar de oorzaken van ziektes vandaan komen voordat je er iets kan doen.. en dan kan je beginnen met onze voedsel. >.> die je in de supermarkt koopt.. pakje kauwgom moet je kopen en doe onderzoek naar de ingredienten.

    http://prisonplanet.tv

    1. Jan,
      Ik wil de discussie graag beperken tot het zoeken naar en een oplossing om veel belovende en vernieuwende therapieen een kans te geven zichzelf te bewijzen. De discussie die jij nu aanroert is hier niet op zijn plaats.

      Ik wil daar wel nog deze overdenking aan toevoegen; In de jaren tachtig ontmoette ik op 23 jarige leeftijd op mijn fietsvakantie door Hongarije 2 Oostduitse jongens uit Berlijn van dezelfde leeftijd. We trokken enkele dagen met ze op en bespraken gretig alle verschillen tussen oost en west. Aan het begin van onze ontmoeting was ik overtuigd dat wij superieure kennis hadden over de toestand achter het ijzeren gordijn, vanwege onze vrije nieuwsgaring … Na uren praten moest ik tot mijn eigen schrik concluderen dat deze jongens veel beter geinfomeerd waren dan wij over ons politieke systeem en de voor of nadelen daarvan. Vanaf dat moment heb ik mij afgevraagd of wij wel echt zo goed geinformeerd worden als wij zelf graag willen geloven.

  4. Heren,
    Laten we ons tot de zaak beperken en ons de volgende vraag stellen:
    1. Biedt de huidige medische stand patienten met een ernstige, meestal terminale ziekte voldoende oplossingen voor genezing?

    Zo ja, waarom sterven er dan bijvoorbeeld onevenredig veel vrouwen in nederland aan borstkanker ten opzichte van andere landen? NL zit al jaren in de top 3 wereldwijd van hoogste % kankergevallen onder vrouwen en hoogste % sterfgevallen.

    Zo nee, waarom blijven we dan vasthouden aan methoden die onvoldoende resulaat geven en gaan we niet massaal op onderzoek uit naar andere wijzen om het probleem aan te pakken?

    Als we dit laatste willen zullen we ook moeten accepteren dat we andere bewijs en onderzoekmethoden moeten bedenken anders blijven we zoeken onder de lantaarn naar onze verloren sleutels.

  5. Linda toch begrijp ik niet waarom we 1 organisatie alles bepalen. en niet de “vrije markt” Want normaal gezien laten ze de medicatie door de vrije markt onderzoeken. en tegenwoordig is alles omgekocht door de pharma. toen ik radar zag. was het gewoon gebaseerd om dat medicijn de demoniseren. niks anders en je kan zien aan die hoofden van die “professors dat ze liegen” keihard,

    Ze probeerde er alles aan om lieven mensen die van leven houden te demoniseren, want ja je moet toestemming vragen van de staat wat jij in je eigen lichaam brengt, jij hebt geen recht om te doen met je lichaam wat je wilt. wat de eigenaar van jou is de staat.. niet jijzelf altans zo lijkt’t erop.

    Als ik heroine en cocaine wilt gebruiken dat is persoonlijk mijn probleem iedereen is eigenaar van z’n eigen lichaam, net als medicijnen als ik geen pharma pillen wil, mijn probleem, maar ze willen ons voorzeren dat wij naar de maffia gaan voor help. en geen alternatieve medicijn word toegelaten door de maffia zoals altijd gebeurt in de geschiedenis nazi germany soviet union stalin style take over.

    1. Jan, zou jij misschien ook wat resultaten van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek kunnen overleggen? Of ondersteun je jouw mening alleen met zinsnedes als: ‘(…) je kan zien aan die hoofden van die “professors dat ze liegen” keihard, [sic]”?

      In de geschiedenis van de mensheid zijn er altijd mensen geweest die munt hebben geslagen uit de (wan)hoop van een ander. De overheid heeft mede daarom niet alleen de taak om ons tegen onszelf te beschermen, maar met name om ons tegen anderen te beschermen. In dit geval gaat het dan om bescherming tegen mensen/partijen die MMS ogenschijnlijk als Het Wondermiddel kwalificeren waar men eeuwenlang naar op zoek is geweest, en zodoende geld verdienen over de rug van zieken zonder dat het ondersteund wordt door enig wetenschappelijk bewijs. Waarom je de Soviet-Unie en Nazi-Duitsland hierbij moet betrekken is me overigens niet helemaal duidelijk, tenzij je doelt op een link tussen de wanstaltige pseudomedische praktijken van Dr. Mengele en deze hedendaagse vorm van kwakzalverij …

  6. Goed, dat je NCl als keukenzout betitelt zal ik maar beschouwen als een slippertje want dat klopt natuurlijk gewoon niet. Ik neem aan dat je NaCL bedoelt.

    Verder zie ik graag onafhankelijke onderzoeken (bij voorkeur papers die peer reviews doorstaan hebben) als bron voor de beweringen hier want tot nu toe hoor ik alleen maar ‘En daarom adviseren wij van WC-eend, WC-eend’. Ik heb in ieder geval geen onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek kunnen vinden dat de beweringen ondersteunt. Men verwijst voornamelijk naar publicaties van Jim Humble zelf of naar (veelal schimmige) websites. Weinig steekhoudend dus.

    Alternatieve geneeswijzen hoeven geenszins per definitie afgewezen te worden, maar alsjeblieft … dit riekt ernstig naar kwakzalverij en betitel ik daarom als gevaarlijk. Ik zou hetzelfde stempel op een aanzienlijk gedeelte van deze site willen plaatsen.

    Ir. Ing. Kees Verdonschot

  7. beste linda,

    bedankt voor je reactie;
    in plaats van een hele lang comment te schrijven; zie het forum van radar.
    daar schrijft een zekere ericman hele wijze dingen die ik voor 100% deel.

    wat er in dit soort discussie gebeurd geeft hij mooi weer in deze comment:
    http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=1051470#p1051470

    dat zie ik nu ook gebeuren: die stomme mensen van radar ook , die helemaal niet aardig doen.

    en vooringenomen? sja, als je geconfronteerd bent met een ontsmettingsmiddel als geneesmiddel…

    succes verderzzz…

    1. Beste Nico,

      Ik ben groot voorstander van een systeem waarbij artsen de gelegenheid krijgen om de voortgang van patienten die aanvullende of alternatieve therapien gebruiken te monitoren en te vergelijken ten opzichte van patienten die dat niet doen.

      Helaas heb ik moeten constateren dat artsen daartoe geen gelegenheid wordt geboden en dat de patient wordt gexcommuniceerd.
      Ik zal mij inzetten om dit mogelijk te maken, opdat er beter en betrouwbare patienten informatie komt, die gebruitk kan worden om beleidsbeslissing op te bepalen.

      Het zou een groot goed zijn wanneer de overheid en alle betrokken producenten van complementaire geneesmiddelen een bijdrage zouden kunnen leveren aan het ontstaan van een dergelijke kennis bank.

      Het is misschien vreemd om een schoonmaakmiddel te drinken, maar wat denk je dat de reactie van mensen is geweest op het innemen van een gif dat bacterieen dood? We noemen het nu antibiotica, maar het is een gifstof van een schimmel.

      Out of the box denken is soms de enige manier om een stap verder te komen. En moed om de dingen te veranderen!

      Bedankt voor je bijdrage.

  8. Ach, de wereld wil bedrogen worden. Let niet op een deskundige van het RIVM……. tuurlijk niet, wat weet zo’n man ervan, ja toch?

    Als medicijn was het niet bekend, omdat het geen medicijn IS. Als ontsmettingsmiddel is het wel bekend. Vergelijkbaar verdund kun je net zo goed bleekloog drinken.

  9. ik zou het sterker vinden als jullie inhoudelijk ingaan op de kritiek die gisteren werd gegeven!
    vanuit je gevoel ga je je verdedigen, maar emoties mogen natuurlijk nooit leidend zijn.

    verder vond ik die hessel nou ook niet overkomen als echt betrouwbaar en betrokken met zijn zieke medemens…

    1. Beste Nico,
      Ik ben denk ik voldoende inhoudelijk ingegaan op de kritiek en dat is dat de werking van het middel onbesproken blijft. De experts wisten ondanks het feit dat ze nog nooit van MMS hadden gehoord wel onmiddelijk dat het kwakzalverij zou moeten zijn. Wat ik vooral heb gezien is mensen die met een camera voor hun neus gedrag gaan vertonen wat vooral moet imponeren. Je kutn grote vraagtekens zetten bij de journalistieke vaardigheden van de mensen van Radar en hun integritreit. De vooringenomenheid was nogal groot, en ik moet helaas concluderen dat die niet werd weggenomen door het optreden van Meditech.

      Ook daar bespeurde ik onder druk de neiging om heel mannelijk de veren op te zetten en met boude uitspraken het pleit te proberen te winnen.
      Terwijl het over de inhoud zou moeten gaan. Ik vind dat Meditech zich inderdaad zou moeten beraden hoe men in de toekomst de media tegemoet wil treden om een genuanceerd en inhoudelijk correct beeld neer te zetten.

  10. Jan: volgens mijn man (chemicus) zal bleekwater (verkrijgbaar bij elke supermarkt) het zelfde effect hebben.
    Maar hij raadt het je sterk af.

    MMS is NaClO2 en dat is een ontsmettingsmiddel. Al die blaterige verhalen die ik vanavond gehoord en gelezen heb, flauwekul. Kwakzalverij.
    En een kwalijk soort kwakzalverij ook nog.

    1. als het werkt dan werkt het, als je het nooit probeert dan weet je ook niet dat het werkt,raad eens,ik heb het geprobeerd en wat denk je,mijn voorholte ontsteking,was binnen twee dagen weg,trouwens een top Chemicus die man van jou.

      met vriendelijke groet,

      Luke

  11. ik heb nog nooit mms geprobeerd. maar als de media het gaat demoniseren wil ik het hebben!! De media liegt echt over vanalles.. ik kan zowat duizenden zaken opnoemen waarop de media liegt.

    Als de media zegt het is kwakzalverij. dan is het echt krachtige spul wat eigenlijk werkt. Tenslotte staan de pharma maffia en de media op 1 lijn, Maja iedereen die zijn bewustzijn opent kan de hele wereld zien.

    en hoe alles inmekaar zit. ik bedoel de pharma wilt niet dat jij jezelf geneest. ze geven je eerst 1 medicijn en voordat je het weet slik je 10-30 medicijnen. want 1 medicijn kunnen andere symptomen veroorzaken.. waardoor de pharma maffia zegt.

    ooh je hebt nogmeer ziektes terwijl het door die ene medicijn is veroorzaakt. dat heb ik zelf meegemaakt met 1 medicijn die ik een keer kreeg. na 1 week stopte ik. want mijn lichaam kan het niet aan. en de dokter zei ” Ja je moet het wel slikken hoor anders werk’t het niet ” naja ik ga mezelf niet laten leiden door medicijnen.. Met andere woorden. je kan niks meer vertrouwen van wat de dokters zeggen.. als ik naar de dokter ga, laat ik me alleen checken voor symptomen voorderest hoef ik geen medicatie. “Vooral niet van de dokter “

  12. Hallo Linda,

    Nogmaals wil ik mijn positieve ervaring delen met mms. Afgelopen Maart werden nogmaals blaastumoren ontdekt middels een cystoscopie, 6 weken later zou ik hieraan geopereerd worden, maar op de operatietafel bleek dat ze waren verdwenen. Mijn uitleg over mijn alternatieve therapie die o.a. ook de inname van mms inhield werd totaal genegeerd. Sterker nog, er werden allerlei “redenen “genoemd waardoor dit fenomeen was ontstaan. Het ziekenhuis wil dus niets doen met dit opzienbarend resultaat en ik hoop dat Radar dat in ieder geval wat bekendheid wil geven, zodat ook anderen hun voordeel hiermee kunnen doen. Met vriendelijke groeten,

    Claudette de Jong

Geef een reactie

