Henk Trentelman overleden.


Henk leerde ik kennen door zijn boek: Chemo of heb ik een keuze? Hij had het geschreven om mensen te informeren over alternatieve werkzame therapieen die hijzelf heeft ondergaan in zijn strijd tegen prostaat kanker. 
Ruim 14 jaar na de diagnose heeft Henk Trentelman (72) zijn moedige strijd tegen kanker alsnog moeten opgeven en is hij rustig ingeslapen op donderdagavond 19 augustus 2010.

Ik vond het boek op internet. Ik was nog een volslagen leek op het gebied toen ik zijn boek en later ook de site ontdekte. Veel van mijn research is door Henks werk geinspireerd. Een link, een woord, een naam, hebben mij aangezet verder te zoeken, te vragen, te denken… 

Het is een groot verlies. Voor wie het condoleance register wil tekenen kun je hier terecht: Condoleance Henk Trentelman

2 thoughts on “Henk Trentelman overleden.

  1. Ik heb net, 2 jaar later, zijn video’s met Leonie Sazias gezien en wilde iets meer info en kwam dit bericht via jouw blog tegen. Een bijzondere man met een bijzonder verhaal. Ik wens jou en iedereen die hier verder pionierswerk in doen heel veel succes!

Reacties zijn gesloten.